En häst, ovanligt va? :P *kritik*
Kan faktist inte hitta något fel :P Möjligen skulle du kunna haft lite mer struktur på löven längre fram…
Riktigt vacker bild, hästen har ett häftigt uttryck och passar bra ihop med bakgrunden!
när jag spg bilden fick jag loxom "wow! vilken vacker bild!"
Jag hittar inte ihäller något fel i bilden :)
Den är gryymmmtt underbar :)
I LIKE IT ! :)

Den ser lite smetig ut och bakgrunden flyter ihop, det ar liksom ingen skillnad pa over- och undervegetation, samt marken. Sen har jag lite svart for den "overglansiga muskel-stilen", den gor sa att hasten ser lite ut som om den nyss blivit doppad i olja och farr implantat under huden.
Jag var bara tvungen eftersom ett for stort ego aldrig ar bra om man vill utvecklas ;)
// Amanda

Jag gillar färgskalan och bakgrunden jättemycket, men jag tycker att det främsta frambenet ser lite tjockt ut :P annars jättesnyggt *förstora zabs ego* :-)
#1 + 2 tack! :P *egot växer*
#3 Det är för att du inte ska titta på bakgrunden, den ska bara vara ''slät'' och ge en illiusion av bakgrund så att fokus ligger på häästen, som är en ständigt blöt bäckahäst som lever i…oljiga bäckar! >D
*vägrar minska egot*
#4 Tror han har lymfangit i det frambenet >___>
x)
Tack för alla svar :P
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.

Hah, ja det kanske ar en san hast da haha ;)
// Amanda
hehe, absolut x)
Jag tycker det är lite svårt att fokusera på häste,n då allt omkring är så suddigt grönt. Tror att den skulle varit lite bättre med en skarpare förgrund som ramade in bilden.
Annars var den fin =)
Lite för arga ögon;) och bogen "framlåret" är för stort…. annars var den väldigt vacker:)
Min blogg: SweGizmo.se
För arga ögon? :P Det är ju en häst som beskyddar sin skog och inte gillar inkräktare…
jo.. fast han har ju lymfangit i det benet, kom vi fram till.. *angel*
#9 Det är väl med flit den ser arg ut, det hör ju lixom ihop med stilen XP

När man ser sånna här bilder så kämms det ju knappt lönt att försöka lära sig att måla på datorn! 
Bilden är väldigt vacker! Jag hade dock önskat att löven närsmt var skarpare och så är det något med ögonen som jag itne riktigt ka förklara. Dom sitter liksom lite för långt bak eller upp..
#10 hahahaha^^ nice try:) okey, nu vid vidare eftertanke, ögonen passar bilden, men bogen;) hmmm…ja ja, lymfangit får det väll vara^^ hihi.
vill passa på att berömma dej:) du är mycket duktig:) har sett en del av dina bilder nu och vissa är bara så "WOW" och man blir riktigt avensjuk:) du kan värkligen måla och teckna:) själv har jag svårt för måleriet, men kan teckna;)
Min blogg: SweGizmo.se
Du smiter ofta undan hovarna du va ;) varför inte ta häs… err, tjuren vid hornen och lära dig det, du är ju extremt duktig på resten av hästen.
Mvh, T
#14 jag kan göra hovar :P de är bara så tråkiga..
På just denna bilden ville jag liksom att hästen skulle smälta in lite.. kopierade Boris Valejo en aning med fötterna..XD
Får väl försöka hitta några för att bevisa det..XD
Bara en hov..fast rätt gammal och dålig XD
Fast nu när du säger det och jag letar igenom bilderna är det väldigt många där hovarna trollats bort:P Vet inte varför..för att skapa kontakt med marken gissar jag.. eller tja..
Bara för att: Häst med horn (typ..2oo5..):P Kan nog ta hästen vid hornen också.. xD
Tack för berömmet! :D
#10 Tack så mycket! :P Har också varit i sitsen att teckna går..men färg? Usch! XD Photoshop räddade mig! Och helt plötsligt blev akrylen bra också..eller.. man såg vad det var jag målat iaf XD
#12 Äsch, ingen föds duktig:P Har ju målat i några år nu, och var knappast duktig från början trots att jag var helt ok på att teckna :P

FINT!<3

Jättefin! Håller med d andra om frambenet där.. men den hade ju lite sjukdom där ja!
Sen vet jag inte!! Jag är absolut inget proffs på hästar, är livrädd för dom.. men jag hade nog minskat ansiktet, kortat mulen(heter d så?) Sen ändrat på högra ögat… Men det är jag… Å till skillnad från d andra så älskade jag bakrunden! Lite fuktig morgon dimma, vinden och den skymningslika ljussättningen.. Klart man inte kan se alla löv då!
Kom ihåg jag kan inte nått om hästar och jag har ingen aning egentligen.. Men dom jag sett har mindre huvud och stor rumpa!