Teckning iFokus

Teckning

Etikettteckna-djur
Läst 2007 ggr
Zabbio
0

Bara för att chocka er...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

så ritar jag nåt jag aldrig ritat förut! En häst! Oskyldig

det var meningen att det skulle vara en vanlig häst, men men.. xD

Har övat lite på bakgrunder. Och lekt med ljus :P

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Lazzie
0

Häftig! Gillar speciellt att du fått dit så mycket detaljer på hästen. Dock är jag inte allt för förtjust i elden. Kan inte riktigt sätta fingret på varför :/

Camomilla
0

GOSH. Hästen är grymt snyggt målad. Och ljuset… gah, det ser ut som ett foto! Skillsade människa säger jag bara!

Zabbio
0

Tack! :D

Mitt ego älskar såna här svar :P

Migoff
0

Bilden var snyggt ritad, men den påminner mg för myket om Ponnyta i pokemon.

Zabbio
0

Jaså? :P Pokemon har stulit rätten till eldhästar med andra ord? :P Har inte end hört om pokemon på säkert två tre år..xD hade glömt att de fanns..

Kattapult
0

Mycket snyggt, men jag tycker svansen är för grön :P

Ljuset är underbart

Migoff
0

#5 Det har jag inte sagt, jag beskrev bara känslan jag fick när jag såg bilden. Har sett andra eldhästar som jag inte har relaterat till pokemon…

Zabbio
0

#7 okie

#6 hmm.. det är egentligen elden bakom som på något sätt blev grön av ''röken'' från svansen.. fast du har rätt, det ser skumt ut

emmf
0

Du har riktigt rätt, jag blev chockad. Den här bilden blev verkligen snygg :D

Hittar INGET jag irriterar mig på!
Bringan kanske ser lite konstig ut. Men det är absolut inget speciellt.

Zabbio
0

#9 xD Bringan är jagmest nöjd med.. xD men jag är ju också lite konstig, så..:P

divansson
0

Tycker den var jättefin! :)

emmf
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#10, Om jag hade ritat detta hade jag varit världens nöjdaste människa som någonsin skådats!
Bringan är riktigt fin den med, men skulle vilja ha det lite synligare om du förstår hur jag menar? -bifogar en bild.

Zabbio
0

hmm.. ok :P