Amatörbild kritik
Har aldrig vart direkt duktig på att rita eller skissa, men vill gärna försöka utvecklas!
Satte mig ner för ett tag sen och hade tråkigt. Började skissa ett varghuvud lite smått i ett häfte och där av efter började jag lägga till lite detaljer.
Ritad av endast blyerts. Konstruktiv kritik i massor önskas. :)
(Förlåt för suddig och mörk bild.)
// Lisa, medarbetare på Twilight
Härlig bild, men det liknar nog mer en varulv än en varg :) Älskar det ilskna uttrycket. Däremot så brde du ha en rundare topp på örat. Jätte snyggt i alla fall!

Såg absolut inte amatörmässigt ut! Du har talang, det ser man direkt!
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!
Definitivt varulv :P Tycker öronens form är jättebra, men skulle kunna behöva mer detaljereftersom de annars ser slarvigare ut än resten av huvudet. Ser gärna ''stödlinjerna'' bortsuddade och/eller att du fyller i den med bläck.
Härlig ilsken känsla!
(för att få det midre varulvslikt och mer varglikt borde munnen, dvs hur långt tillbakadragen mungipan är, vara mindre, resningen annorlunda och öronen mindre och rundare, samt bakåtslickade. Kortare päls på huvud och skuldror. Men tycker det är en urhäftig varulv!)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.

Tack för kritiken och beröm.
#1&3 När jag började skissa så hade jag inte tänkt ut vad det var. När jag var klar var bara tanken att det kanske var en varg. Men nu märker jag att ni har väldigt rätt i att det ser ut som en varulv, haha. :)
// Lisa, medarbetare på Twilight
#4 brukar bli så för mig med..skissar planlöst och rätt vad det är så blev det nånting…oftast en häst av nåt slag xD
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.