OT - Hjälp med bildval till tävling!
I need your help!
Ska vara med i en tävling s.k. "lussekatten" i min lokala tidning. :P
Man ska alltså skicka in en bild på sin katt och skriva vad som är så speciellt med just den.
Jag har lite beslutsångest om vilken bild jag ska välja.
Jag har två, eventuellt tre bilder som jag tycker är riktigt riktigt fina på Hercules som min katt heter.
Sen har jag också en bild där han gör High-five, det är ingen snygg pose-bild så men jag funderar på att använda den ändå eftersom jag tänkt skriva med i beskrivningen att han kan utföra lite tricks på kommando (det är det ju inte alla katter som kan ;) ^^).
Så hjälp mig! Ska jag välja en "skönhetsfoto" (och vilket utav dem isf!) eller ska jag välja det "fula" fotot som däremot skiljer sig lite från mängden på alla andra foton som kommer skickas in.
Detta är bilden då Hercules gör high-five.

Jag tycker du ska ta första bilden, men kanske redigera det så att handen inte är så ljus. De två sista bilderna känns rätt tråkiga och den andra bilden visar inte katten så bra, i mitt tycke.

#4 Okej tack så mycket.
#0 eller #1 :P
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
håller med zabbio

#6 Jaha där ser man! :D Åh vad kul att det går bra för er! Vad har hon lärt sig för nåt? :)
Tack, det blev jättefint. :)
#7 #8
Okej, tack så mycket! :D
#9 Give me five, vacker tass, hoppa upp, ligg, sitt, snurra runt och 'upp' (hon ställer sig på baktassarna och slår ihop händerna över huvudet.) Har spelat in det så det kanska blir en liten film på Youtube snart ^^. Men hon är osäker på vissa delar :P

#9 Åh vad kul! :D Ni har gått väldigt fort framåt!
Det vore jättekul att få se en film på youtube. Du bara MÅSTE säga till mig när den ligger ute! ;)
#11 Okej tack för tipset! :)
Nu har jag lagt ut filmen för er skull ^^
Trevligt att se! :)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.

#13 Ååh, så duktig hon är! :D
Själv så har det blivit ett litet avbrott i träningen för mig och Hercules ett tag nu, tyvärr. :/ Har blivit väldigt lite tid för träning eftersom jag bara är hemma på helgerna numera och då är det så mycket annat som ka hinnas med. Men jag får ta tag i det där snart.. ;)
Tackar :)

Tänkte bara säga att jag iaf bestämt bild nu. Den blev den första, när han gr hihg-five. Nu är det bara att hoppas på att man kommer med i tävlingen då. ;)