Teckning iFokus

Teckning

Etiketttävlingar-och-lekar
Läst 1064 ggr
Migoff
0

Utmaningarna.

*Trumpetfanfar*

Välkomna hit till denna helt färska tävling! Det här är en 'utslagstävling' kan man nog kalla det. En eller ett par vinnare från varje deltävling går vidare till final. I finalen kommer det att finnas priser, men det återkommer vi till senare ^^.

Om tävlingen:

I tävlingen så får man en bild på en varelse som man ska rita i valfri possition och färg och i den miljön som beskrivs. Ibland kan det hända att man bara får välja mellan svart och röd, men om det inte står något annat så är det helt upp till er :). Ni kan lägga till egna personliga detaljer bara eran varelse inte avviker för mycket från arten som att ni t.ex. ger den två svansar i stället för en svans ^^. OBS: Ni ska inte fylla i mallen, utan rita en egen i en annan possition än mallen!

Domare och tider:

I första deltävlingen kommer enbart jag att vara domare, men sen kommer jag ta in en 'gästdomare' till varje deltävling så att det inte bara är min stil som kommer fram ^^. Tiden för varje deltävling rör sig mellan 5-10 dagar. Så länge det är minst 3 deltagare så bedöms tävlingen och vinnaren skickas vidare till final.

Vilka får vara med?:

ALLA får såklart vara med i deltävlingarna förutom domaren eller gästdomaren. Har man vunnit en deltävling redan så gilts inte ens bidrag förren i finalen igen, men man kan ju träna under tiden ^^. I finalen får endast vinnarna av deltävlingarna delta, och den kommer att bli svår! *Flinar elakt*. Men det finns ju så många skitduktiga tecknare här inne att det inte lär bli något problem :D.

Priser:

Priserna är inte bestämda än, men ju mer sponsrare det blir desto bättre ;)

Migoff
0

Är sidan helt död eller?

Camomilla
0

Det låter jättekul! Jag ska ta mig en kik på första deltävlingen Glad

Zabbio
0

hehe.. för tillfället är den lite död.. men låter kul:P

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Migoff
0

Tror jag får flytta fram slutdatumet lite igen ^^. Men kom igen nu!

Cuyi
0

Var finns första utmaningen?

Zabbio
0

den heter ''deltävling 1'' :)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.