Oj vilken snygging!
Du är hur bra som helst på att färglägga och lägga till skuggor, om du inte redan visste det.
Men lägger verkligen märke till vart ljuset kommer ifrån. Härligt!

Oj oj oj oj. Mycket snyggt färglagt
håller med #1 till punkt och pricka :)
guud va fin! håller med #1 O #2 helt o hållet :)
Tack!
Om nån med deviantart konto vill, så kan ni väl lägga in bilden till lineart-konstnären och hälsa från mig? :)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Jag har ett bättre förslag!
Du blir medlem på deviantArt och lägger ut dina underbara bilder där så att en till del av världen får se dina underbara konstverk :D
Har två konton på deviantart men glömmer passwordet :P dessutom gillar jag inte sidan, och gillar inte det finstilta i deras regler :P
går bara in och läser tutorials, till 99%
#6 Skriv upp ditt lösen på ett papper eller liknande kanske?
Jag har inte läst reglerna så noga utan bara tar sidan som vilken 'bildsida' som helst förutom att den är rätt populär.
Finns det något speciellt du inte gillar i reglerna?
#7 de har i princip rätt att göra vad de vill med dina bilder om du ladar upp dem där:P Nu tror jag vä inte att de gör något med dem bara för det.. men jag har elftown där jag kan ladda upop bilder och direktlänka :P
#8 Men om man har en stor copyright stämpel över det hela så finns det inte så mycket dom kan göra?
Men i och för sig är inte mina bilder så speciella så de bryr sig säkert inte om dem jämfört med dina :D
Nu blev det här inlägget lite mer utav en debatt~
#9 Det spelar ingen roll hur mycket copyright du märker upp dina bilder med om du godkänt ett avtal där du ger rätten att någon annan använder dem :P
och dina verk är copyrightade/upphovsrättsskyddade oavsett om du sätter ett c på dem eller inte, åtminstånde tills du säljer dem via ett avtal. Då kan du tom mista rätten att själv skriva ut en bild och ha den på väggen.
Men (c) hjälper ju till att hålla liiiite koll på det. Fast det är rätt lätt att redigera bort.
Njae.. tror väl inte att de glör något, men gillar inte reglerna… och gilla inte alls upplägget eller så på sidan heller. Jag är lojal mot elftown :P Mycket roligare där, där kan man göra fler saker än att se på bilder. x)
#10 Haha, nu gjorde du mig stum!
Du vet självklart bäst och det är väldigt lätt att redigera bort ett (c) ja, men om man bara har bilden framme för att visa lite kan man väl sätta ett STORT (c) över det hela (:
Det är synd med det stora avtalet dom har där nu börjar jag också bli lite rädd. Men som sagt tidigare mina bilder är inte mycket mer än skräp! :D
#8 Jag har hört att anledningen till avtalet är för att kunna använda bilderna i miniatyrer på framsidan, bland annat. Jag vet att det var ett himla liv när det nya avtalet först instiftades, men jag har inte hört något sedan dess, så jag tror inte att det är någon fara.
Snygg färgläggning! (så hållar jag mig lite on topic
)
Edit: Jag kan ta och göra en kommentar och länka till din bild hos konstnären om du vill?
#11 nä, tror väl inte att de gör nåt egentligen :P Men ser ingen anledning att skapa ett tredje konto ;)
#12 ja, gör gärna det ^_^
Helt såld till bilden!