Tema Tävling 4! *alla får vara med*
Kom igen nu! Nu startar tema tävling 4!
Vinnaren får avgöra nästa tema!
En 1:a,2:a och 3:a kommer att utses och priset är ÄRAN!
**_Du måste ha ritat/tecknat bilden själv för att delta!
En bild per deltagare!
Dator, handmålat/ritat eller ritat/målat på annat vis, allt är välkommet!_**
Temat tolkas fritt!
Nytt tema är: Julmys!
Oh, julmys ^^ Ska rita någon bild.. har bara pain typ >'< men men, sålänge det är kul ^^
vet inte om den här kan klassas som just julmys men hoppas att den kan få vara med endå.
(har fått fotat med digitalkameran för att få in den i datorn eftersom scannern är paj, därav den usla kvaliteén på fotot.)
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |
#1 Gör det! ^^
#2 ja men man ser ju iaf vad den föreställer! det är inte kvalitén som bedöms! ;) Det är tolkningen på temat!
Avgörs om 2 dagar ^^.
Mitt bidrag är snart klar :)
Vem avgör vem som vinner?
blir en en omröstning eller?
Nordquist gör det eftersom hon vann förra tävlingen :)
Ahaa, när är sista dagen om man vill vara med?

Äsch, typiskt, trodde jag tagit kort på denna som klar, fattas en liten tomte, ni kan se hans fotsteg i snön. Men vi kan låtsas att han är oslynlig för oss som tomtar kan vara… 
Just nu är den på en utställning så kan inte ta ett nytt kort på den, men ska hem i jul och fota den igen så kanske kommer en uppdatering.
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!
#7 Den avgörs när 10 bidrag kommit in, eller om det tar för lång tid! ^^ D.v.s över 1 månad!
Okej. hur många har kommit in nu? :)
Jag lägger in min när jag kommer hem från kyrkan!
Dubbelklicka på bilden för att få den rätt :)
#15 Tack :) Din var också mysig ^^
Vem vann?
Det här kommer nog bli svårt!! 

Hej, jag är ny här och ska presentera mig på en annan tråd.
Hur länge pågår tävlingen? Skulle tycka det var kul att vara med men har inte någon julmysbild på gång, men det kan väl bli.
Jag kan inte göra någon förrän efter julen eftersom jag snart ska resa bort och kommer hem den 25:e.
Annars får jag väl vänta till nästa tävling 
#18 Välkomen! Tävlingarna brukar pågå i en vecka :)
# 19 - Tackar!
Jag får nog vänta tills nästa tävling tror jag :-)
18 Tills det är fler än 10 bidrag eller tills det börjar bli segt och ta för lång tid ungefär! ;)
#21 Aha, för på katter.ifokus, foto.ifokus och hästfoto.ifokus kör de alltid med en vecka. Trodde det gällde här med eftersom det brukar bli segt annars :P
# 22 jag vet, men det tar lite tid att rita/måla en bild! ;) Så jag ger det lite mer tid! :P
Tar väl och ställer upp med den här bilden då, kanske inte så mycket julmys, men juligt är det 
Det är egentligen ett julkort till min rollspelsgrupp och det föreställer tre karaktärer ur min rollspelskampanj, så jag förstår om ni tycker den svarta blobben verkar konstig (för det är den…)
6 bidrag då än så länge! ;)
Puttar lite! ;)
OK det verkar som om inga fler vill vara med så jag bestämmer att om ingen sagt att de vill vara med idag så avgörs allt i kväll!
Det är nog inte många som har tid att göra bidrag till tävlingen just nu, folk är inte hemma, och inte mycket vid datorn och så…
Kan man fortfarande vara meD? (:
Har en bild på G isåfall, som snart e klar.
Haha, jag tror du verkligen var i sista sekund där!
#30 haha jag väntade tills idag med att bestämma vinnaren! ;) Så du hade tur!
Jag ska kolla alla bilder igen och sedan bestämma mig! måste bara natta lillan först! ;)
Oki! Vinnaren är utsedd!
På tredje plats kom: **Sehvrin
**På andra plats kom: Migoff
Och vinnaren är…. *Trumvirvel*
enola
Grattis! Nu får du bestämma ett nytt tema!
Grattis! :)
Va lycklig och gör andra lyckliga<3
grattis :D
Jippi, tack!

Oj, andra gången jag vinner, blir ju lite generad
Tack! Vill ni hjälpa mig komma på ett intressant tema? Om ni har några förslag så kan ni skriva dem här.
Tack än en gång! 
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!
ja jusst det! ^^ Spännande! hihi!

drakar , nyår …. något

juste grattis XD
Grattis Enola, du förtjänade verkligen förstaplattsen! Du kan väl ha något fantasyaktigt tema som drakar (
), enhörningar, alver eller något liknande.

XD juste det skulle vara kul eller temat fantasy
#42 Fast fantasy är ett så enormt tema, lika stort som kärlek eller vänskap. Det kan tolkas nästan hur som helst :/ Men kanske skulle funka ^^

aa du har rätt
en sak jag röstade på din som maskot i chokolad.i…
Grattis Enola 
Grattis Enola! :D
Men jag tycker vänskap verkar bra. Iofs är vänskap oändligt stort och kan nästan tolkas hur som helst, men det är det fiffiga :]