Teckning iFokus

Teckning

Etikettkritik-lätt
Läst 1468 ggr
SweGizmo
0

En råttis:)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill ha lite kritik på min råtta:) bekgrunden vet jag redan är kass, den består mestadels av penslar, bara fåglarna och trädstammen/stocken som jag målat själv.

Råttan ska föreställa min ena tamråtta Zenith som är av färgen Mink. http://i39.tinypic.com/2wofygy.jpg

Min blogg: SweGizmo.se

tomaten
0

söt jag gillar allt i bilden kan du rita marsvin ??

jag gillar speciellt tassarna så gulliga!!!

XD

Sweelin
0

Riktigt snygg bild måste jag säga! :) jag gillar den härliga blicken :)

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

tomaten
0

så söt och nyfiken

Denna kommentar har tagits bort.
Migoff
0

Vilken gullig bild! Du är ju verkligen en duktig tecknare :)

tomaten
0

ritar du marsvin . i så fall skulle du kunna rita ett (om du vill mitt marsvin) XD du behöver inte men du är så duktig på råttor kanske lika bra på marsvin Xd

Glorious
0

Jag tycker din råtta e helt underbar, det är svårt att ge en dålig kritik till en så underbar teckning… den väcker känslor :) Den gör mig glad! <3

Zabbio
0

Har nu raderat en massa inlägg, håll er till tråden är ni snälla!

Tycker att bilden är jättebra, hade för mig att jag redan kommenterat :P Visst är bakgrunden penslar, men åtminstonde inte de inbyggda PS penslarna :P Man tänker inte på det på samma sättt då, om man inte använtdem själv.

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

CamillaS
0

Åh, älskar dina råttbilder, dom är så härliga och du får med deras söta blickar och pälsen är underbar! Kan inte säga annat än fortsätt så! ^^,

emmf
0

som Zabbio nämnde i #15 så märks penslarna inte lika lätt längre.
Själv så tar jag det att du ritar mycket verklighetstrognare numera och då passar penslarna mycket bättre in i bilden!

Jätte snygg, gillar perspektivet :D