Teckning iFokus

Teckning

Etikettkritik-lätt
Läst 862 ggr
Indylover
0

Sto med föl *kritik*

Jag satt och kladdade lite i photoshop och fick till slut fram den här bilden. Den första bilden som jag verkligen blev nöjd med. Det ska föreställa en vildhäst (märr) med sitt hingstföl (mustang) likamed vildhästar. Vill verkligen ha kritik. Vet att skuggorna saknas, men dom som vill får JÄTTEGÄRNA skugga den åt mig. Skulle bli jätteglad då ^^ Ni som undrar vilken platta jag har, det är en Wacom Bamboo A6 :) Den är jättebra för min del, jag är ju nybörjare ^^ Men kritik krävs :):)

liebe kann manchmal sehr weh tun

**- www.amandawestergren.blogg.se**

Indylover
0

Oj, hade visst glömt svansen, nu är den klar ^^

Indylover
0

Oj, hade visst glömt svansen, nu är den klar ^^

Jappeloup
0

jag tycker att den var jättefin. Men den hade varit finare med eget gräs, och lite skugga ;)

Fina proportioner oxå :D

Indylover
0

Tack :D:D Vad är propotioner? :$ (A)

Equipage
0

Jag håller med #3 om skuggor och fina proportioner. Det betyder att de olika delarna på hästarna passar bra ihop storleksmässigt (inte för litet huvud till en större kropp tex..) helt enkelt att det liknar en riktig häst ;) Det brukar ta lång tid innan man lär sig det Oskyldig

Det jag skulle vilja ändra på är det vita som kommer från fölets man och svans. Fyll i det med samma färg som stoet så har jag inget mer att komma med. Bra jobb!