Varg i snölandskap
tyckte den blev jättefin :)
jättesnygg
Älskar ljuset som strömmar igenom molnen. Helt helt helt underbar!

Enooooormt vacker bild. Skulle gärna ha den uppsatt på mitt rum som inreds just nu. Uttrycksfull och känslig. Mjao!
Dock har du fel om att vargen inte passar in, den passar perfekt enligt mig. :)
// Lisa, medarbetare på Twilight
Vilken härlig bild :O !
Underbar
tycker bilden verkligen är skit fin!
Men om man får aäga lite kritik, så tykcer jag bara att den kanske borde böja knät på det lyfta benet.. Om du fattar vad jag menar? :P
Tycker den är otroligt fin iaf, och kan inte ens teckna en streckgubbe på dator så :P
Jätte fint! Men eftersom du är så otroligt duktig ska jag ge dig lite kritik ändå så du utvecklas vidare ^^.
Franbenet ser lite stelt ut, du borde ha böjt själva tassen lite neråt och hanske böjt knät lite mer.
Skuggorna på den vänsta växten känns också fel med tanke på var solen är. Skuggan borde ha riktats mer åt höger.
Ömm, det var väl det ^L^. Men jätte fin bild som du ska vara stolt över! (Fast om jag känner dig rätt så är du redan stolt ;) )
Hade faktiskt ett foto att gå efter när jag ritade posen.. :P Han är mitt isteget/på nedgång och då är inte tassana böjda.. :/
Jo.. skuggorna är nog lite off.. :/
Men tack för all fin kritik :)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Jättefin! Gillar hur du har fått till ansiktet och ljussättningen! Keep up the good work!
Oj! Den är verkligen jättefin! 
oj oj oj! grymt grymt snygg! förstår inte hur du kan bara! sitter här och gapar…
det enda jag tänker lite på är väl att jag tycker att kroppen ser lite ihoptryckt ut, men det är säkert bara för att den är precis i det steget som gör att det ser ut så!
tummen upp för dig! :D
Medarbetare på Hundar.ifokus
Kan faktist inte säga mer än riktigt fin :)

vad använde du för slags färg när du målade denna tavla ?
Tyckte att tavlan va hjätte finn.
Tack :)
Digital färg. Den är ritad på datorn. ;)
Men du lägg ner det.
Detta funkar ju inte, den e för snyyyyyyyyyyyyygg. skitläckert och nu blev jag riktigt avis. 
//Pia
ok jag får väl lägga ner konsten då.. :( Jag är helt enkelt för bra.. :(
xD Tack! :P
Du ska känna dig stolt. Jag har varit inne och följt lite sen starten av teckning och sett flera som utvecklats under tiden. Du är en av dem. Du var duktig innan men nu överträffar du dig själv.
Fortsätter du så här så ja jag vet inte men älskar denna bild, men så är jag ju svag för vargbilder;)
//Pia
hehe tack :)
Bakgrunden blev ursnygg(; Det är inte ofta man får se någonting i förgrunden här på teckning.. Det ger mer liv åt bilden.
Vargen gillar jag dock inte lika mycket (A) Jag håller med alla andra om att frambenet ser stelt ut, men förstår ju samtidigt det att den är mitt i steget.. Däremot tror jag att det sitter högre upp - vid armbågen, för tassen ser jättebra ut. Det var väldigt svårt att hitta någonting men kan det vara inbuktningen på undersidan av underarmen som alla kommenterar?
Jag vet inte.. det såg ut så på fotot, men vi vetju att det som ser bra ut på foto inte alltid passar i en teckning..:) Är inte helt nöjd med vargens kropp, dock gillar jag frambenet :P
Hehe, ett av mina få försök till seriös bakgrund men det var kul! :)