Teckning iFokus

Teckning

Etikettkritik-lätt
Läst 1059 ggr
HejQwe
0

Min första teckning i PS :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej har nyss suttit och pillat med en bild som jag har gjort i PS. Jag blev ganska nöjd med tanke på att det var första gången och att jag bara använde musen :P Vill gärna ha lite kritik tack. :)

Sehvrin
0

Snygg!

Kanske att vargen skulle haft lite mer skugga samt att den vita "haklappen" inte skulle ha en riktigt så rak linje, utan böja sig lite vid huvudet (hoppas du förstår vad jag menar… har lite svårt för att sätta ord på det)

Annars som sagt tyckte jag den var riktigt snygg och jag gillade verkligen stilen, hoppas vi får se fler bilder från dig i framtiden =)

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

HejQwe
0

#1 Jag tror att jag förstår vad du menar XP Tack så mycket för kritiken! :)

Sehvrin
0

Ett tips förresten: Jag kollade på din bild i full storlek och om jag vore som du skulle jag minska bildstorleken när bilden var klar, då det blir lättare att kolla på den då och iom att din bild inte var så detaljrik skulle den tjäna på det. (här på iFokus gör det inte jättemycket, eftersom bilderna visas förminskade)

(Jag förminskar nästan alltid mina bilder, då det jag finner det lättare att jobba rätt stort, men inte vill att alla ska kunna se de ställen där jag fuskar lite Flört)

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

HejQwe
0

#3 Okej ska försöka att komma ihåg att göra det sen XP Tack för tipset :)

Zabbio
0

Tycker om att du lagt ner energi på att få struktur på pälsen :)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

HejQwe
0

#5 Hehe tack! :)