Mer kontraster? (;
Jag vet inte hur länge jag har hållt på med den här bilden.. Jag TROR att jag har suttit uppe två nätter/sen kväll och sen gjorde jag klart resten idag.
Jag slog på stort med kontrasterna svart/vitt nu :P Då menar jag alltså för mig. Om ni har sett vad jag har gjort innan så ser ni nog en väldigt tydlig förändring^^,
Höll på vändigt länge med benen, och själv tycker jag att många av lederna där ser väldigt svullna ut:P Men blyertsen började stanna kvar på pappret när jag suddade (nackdelen med att teckna för hand och inte på datorn) så det kändes bäst att sluta. ;)
Blev hur som hellst väldigt nöjd med den =)
Jag kom på en grej till de med laptopskärmar. Alltså inte vanliga i glas :P Vet inte vad det heter. I de kan man ju få bilden ljusare/mörkare om man tittar från olika nivåer. Så om en bild käns väldigt ljus så kan man ju sänka huvudet lite så kanske det ser bättre ut.. Det var bara ett allmänt tips till alla här när ni ska kommentera :) Ha en bra dag!
Ser mycket bra ut! Smäcker häst :) V-et du skuggat in på bakdelen ser dock lite konstigt ut, kan inte minnas att hästar har en sån muskel där :P
Men vacker häst och bra skuggning, kanske kan du mörka den lite i ett bildprogram (ellr så är min skärm som vanligt för ljus) men för övrigt finns inget att klaga på. Klar utveckling!
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Haha, nej jag visste inte hur det skulle vara (försökte kolla på en anatomibild) och jag kunde ju inte lämna det tomt - så improviserade lite;)
[OT] Det brukar inte vara så svårt att ändra ljuset på skärmen.. Kan du inte mörka ner den lite och kolla om allt (över huvud taget) ser bättre ut? Du kan ju jämföra nu innan du isf gör det med att ha en svart bakgrundbild och sen se skillnaden mellan den svarta och hur det blir när datorn stängs av.. (:
Men min skärm är kalibrerad :P Alla andra skärmar verkar vara för mörka..
Vill inte ändra för då blir det fel när jag skriver ut, utskriften blir för ljus :)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.