OT - korkad man kan vara...
Ja.. man är smart ibland.
''Hm.. jag ska inte köra imorron, då kan jag ju smutta lite baileys såhär på kvällen." Ojdå, glömde visst att Renee ska köra min häst från Kristianstad till Helsingborg imorron. och att jag ska följa med med min bil. *suck*
Jajja, det lär inte vara nåt problem.. de säger att man bränner 2cl 40% per timme, jag fick det till att innan lunch (tiden för körning) imorron har jag förbränt 4dl baileys, och så mycket har jag inte druckit.. kanske max 2,5 totalt men jag började ju så smått vid 10 tiden så det mesta är väl ute ur systemet redan ;) Känner mig inte påvekad nu och det är 7.5 timmar tills jag ska köra, tidigast.
Men det känns ändå korkat, jag har som princip att inte dricka alls dagen innan körning.. vilket har inneburit att jag inte druckit mer än 3ggr från att jag skaffat körkort tills idag. (hm.. det är hälsosamt med körkort märker jag nu xD) Och jag gillar inte att bryta såna principer.
Menmen, skulle bara skriva av mig :P Som sagt lär det vara borta ur kroppen långt innan jag sätter mig i bilen, och det är troligen borta ur utandningsluften om några timmar. Men det känns korkat nu i efterhand.
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.