Tamara - The samba dancer
Det har du rätt i. Ska fixa detta plus nästippen och kinden. Måste bara vänta tills färgen torkat så det inte blir kladd.

Den var jättefin! en sak slog mig bara, "latinskor" brukar väl vara lite rundare i ansiktet? Tänk typ Uggly betty? :D Eller så kanske det bara är jag som gillar rundare ansikten, hm hm, den var fin iaf! Bra jobbat!
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!
Mycket vacker. Hade trott att den skulle bli mörkare i huden, men det spelar ju ingen roll :P
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Oj här blev det besvikelse 
Vem är Uggly Betty????
Denna kvinna är mulatt som är väldigt vanligt bland de sambadansande brasilianskorna.
Jag ska dock måla en afro-kvinna. (vet inte vad man ska säga utan att trampa i klaveret). Måste dock studera exakt hur färgerna ska spela mot varandra, så det kommer 
Underbar ;o det var nog min favorit av dina målningar! :D Älskar röd färg också. Ugly Betty är en TV-serie som går på kanal 5 och hon är inte särskilt fint men hon har runt ansikte, och det var nog mer på hennes ansikts form hon tänkte på :P
Vad häftig!
Tack för beröm
Men nu är hon ännu bättre. Jag har rättat till de där små detaljerna som jag tyckte skulle göras.
Så nu är hon färdig och jag kommer ta ett foto när det är ljust och gynnsamt väder så att jag slipper använda blixten, så ska jag ta ett nytt foto som jag även planerar ha på hemsidan.
Tror dock inte jag vill sälja denna målning. Jag ska rama in den , frågan är hur. Jag tycker hon ska ha en guldram. Nu hänger hon i mitt sovrum.
Kram Gilla

Lite sent nu när hon sitter på väggen men jag hade vela haft lite mer kind/ansiktsform på höger sida av ansiktet, sen hade jag ändrat näslinjen lite mer åt höger! Även sänkt innersta böjen på det högra ögonbrynet. Men det gör inget hon är vacker som hon är utan ändringar också!
#6 hhehe, tänkte inte på afro heller, bara någon nyans mörkare :P Men som sagt det spelar ingen roll, färgerna passar ju ihop väldigt bra vilket som :) Du har lckats fint.
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.