vild ponny
Wow, helt fantastisk!
Lite sent inlägg kanske men i alla fall…
Kritik jag kan ge skulle väl vara att ögat ser ut att sitta lite långt ner alt. att huvudet 'ovanför' ögat är lite långt. Men det kan nog också vara att luggen 'sticker upp' så huvudet ser längre ut…
Mycket vacker bild i alla fall :)

älskar alla bilder du gör! riktigt fin den här.
Riktigt fin, älskar uttrycket!
#1 det är nog manen..:/ Men tack för kritiken!
#2 och #3 tack! :P
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.

Manen är helt otroligt snyggt målad, och hästen är fint skuggad pch färglagd. Bakgrunden passar kanon! Jag hittar inget att klaga på ;)
Gillar den verkligen, påminner lite om ett lejon tycker jag
jätte snygg:)
Min blogg: SweGizmo.se
Jättegullig. Jag undrar varför du har "sprayat" manen på vissa ställen? Det är liksom prickar.. Och så tycker jag att tänderna inte skulle synas riktigt så mycket… Gillar uttrycket och färgen på ögat :)
Tackar! :D
#8 för att dölja hur photoshopmålat det såg ut, men det blev inte bra :P Detvar mest en snabb kladd :)

Jag tycker du lyckats bra med ljuset i hästens man, men ögat sitter fel. Det sitter för lång "in på huvudet" (för långt till vänster på bilden).
Utklassa inte oss haha :P Jag blir så himmla avundsjuk! <3
Vad otroligt fin! :)
WOW! man slutar aldrig att bli förvånad :) denna bilden ger en mkt lugn kännsla pga färgvalet men om man tittar på själva bilden så ser ju hästen/ponnyn lite vild eller förvildad, (lite smårufsig man, och ganska så lång) ut som du säger vilket gör att det blir en SPÄNNANDE bild :) detta är en av de hästteckningar som blir min favorit :)
fast det blir på något vis fler och fler favoritteckningar, för du är så otroligt duktig! jag skulle också vilja få till hår/päls så bra som du :)
och angående ögat, så nej, det ser helt rätt ut för mig iallafall. hästens huvud börjar ju inte precis där luggen börjar, om ni förstår :) tummarna upp för diiiisch och din täääckning :)
Medarbetare på Hundar.ifokus
Tack så mycket! :) Det värmer!
Superbra! =D
tjusigt