Enhörning - rätt nöjd :)

Den var OTROLIG! 
Josefin
Medarbetare på Glamour I Fokus!
Tack :)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
oj:D den är jätte snygg, wow:)
finns ingen direkt kritik, men hade jag fått välja hade jag viljat se en vit enhörning med ljusblåa ögon^^
Min blogg: SweGizmo.se

tycer du ska va det
#3 Vitt är så himla tråkigt juh! :P Håller på med en som ska bli vit..den är till en tävling för den ''klassiska'' enhörninen så jag får väl låta den bli tråkig :P
Tack :)
OH MY GOD :o MIN FAVORIT AV ALLA DINA TECKNINGAR!!! :P Älskar manen som flyger överallt och är traslig som följer runt hornet… Amazing Zabbio… :D Jag är så himmla avundsjuk hehe :)

Dramatisk! Läckra färger och härlig man. Tycker halsen kanske känns lite kort, men annars jättesnygg. :)
Tack allihopa :P
Jättefin! Har dock lite för mesigt horn för att passa in till hästen . Lite längre och tjockare hade varit snyggare!

Underbar bild, som alla andra redan påpekat :) Du är grymt duktig!

Ohh, love it!
/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se

Gud vad fin :D
Skulle dock vara kul att se dig göra något med lite ljusare färger :D Du gör ju alltid mörka (inget fel med det)
Jättesnygg ju! Klart att du ska vara stolt!
Oj, vad snygg! =0)

#0 Wow :) Så fin
Oj denna ska du verkligen vara nöjd med! Så vacker. Har inte mycket kritik, kanske ökat skulle ha lite mer färg/inte vara så mycket vitt då hästen ser blind ut, om det inte är meningen då. Riktigt fin!
#13 Min skarm ar valdigt ljus, och sa gillar jag inte for ljusa bilder.. tycker om stamningen nar lite ljus lyser upp delar av en mork bild :)
#17 Det ar meningen att ogat ska vara vitt, hasten ser inte pa vanligt vis utan pa ett mer mystiskt vis med sitt blinda oga :P
Den var en av dom finaste jag har sett :)

Värkligen jättesnygg! Du är grym på att rita!

jösses! Skit bra!!

Jag älskar den här bilden. Riktigt snygg!
/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se
Riktigt snygg! Så vacker på ett mystiskt sätt =)

Guuu va fiiiint! Jag önskar att jag kunde rita =(
Så himlans fin :D Fattar inte hur du kan göra så fint ;)