gammalt och nytt
Tänkte att jag skulle lägga ut några bilder lite för skojs skull. Jag målar inte aktivt och anser mig inte vara särskilt duktig eller ha någon talang men det är kul att skissa och kladda lite när man har tråkigt o sådär, dock har det inte alls blivit mycket de senaste månaderna.
Först lägger jag in några hästbilder jag gjort för mellan 3-5år sedan ungefär, för jag personligen tycker iallafall att det är kul att se gamla och nya bilder för att se hur människor utvecklats.
Haha, hur ska jag tolka tystnaden? xD

#3 Du ska inte tolka den alls 
Gillar dina bilder men som sagt på den sista stör bakbenen. Du målar väldigt snyggt och om du skulle börja måla lite mer seriöst så tror jag dem målningarna kommer bli riktigt snygga!
/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se
Det är lättare att bedöma dina bilder om du visar något lite mer genomarbetat och lägger ut dom en och en, alternativt har lite mer specifika frågor.
Personligen är jag lite dålig på att bedömma hästbilder, och tekniken är svårt att säga något om eftersom du redan sagt att det oseriöst/skiss/kladd/bara på skoj. Med den beskrivningen låter det ju som du kan bättre :-)