Kritik tack - Manga bild
Den var väldigt fin! Tycker att den passar utan för mycket detaljer och skuggor. 
Jag håller med om att den gör sig fint utan skuggor och för mycket detaljer. Däremot hade jag gärna sett den markerad med svart tuschbläck och sedan färglagd med konstnärstusch (typ med sådana kit som finns färdiga för att rita manga). Det tror jag hade fått bilden att stå ut ännu mer. Men i övrigt tycker jag inte du behöver ändra på själva motivet, det är tufft 
jättefin, att det är rörelse i bilden är väldigt bra, gör att den inte känns så stel
#2 jo har sånna men har lite "skaknings problem" när jag fyller i med fineliner så vågar inte testa.
Väldigt snygg! Du har verkligen fått till håret och halsduken bra och vinden/löven i bakgrunden är verkligen effektfulla.
Dock stör jag mig lite på att ögonen är ett enda mörkt "blurr" om man inte tittar närmare. Jag tror det skulle vara bra att skilja ut iris från ögonvitan lite tydligare.
Sen tycker jag att armarna är lite för smala och lika dant med det lilla man ser av benen. Sedan känns det som om höften inte är riktad åt samma håll som axlarna (fast det kanske var meningen?)
Som helhet tycker jag att bilden är bra och hade nog inte brytt mig om att kommentera på det jag gjorde om du inte hade bett om det (för då hade jag nog inte granskat bilden så noga
)
jag gillar kännslan i bilden:)
Min blogg: SweGizmo.se
#4 Jo, det är precis därför jag alltid målar med grafit och aldrig bläck
Men jag skulle tro att övning ger färdighet även här. Du skulle ju annars kunna kopiera av bilden och öva på kopian, så är det inte lika mycket som står på spel. Dessutom kan man ju skanna in bilden och färglägga den digitalt. Bara lite idéer!
Tack alla :) #5 bra att du påpekade de, att höfterna/benen inte är så breda är för att det ientligen skulle föreställa en yngre tjej.
#7 bra tips :)

Älskar teckningen! Bra jobbat :)