Teckning iFokus

Teckning

Etikettallmänt
Läst 1041 ggr
HolyFuck
0

hjälp med tatuering?

Hej! Jag är ute efter någon som skulle vilja hjälpa mig att rita en tatuering.

Jag är ute efter en stor chestpiece. Ger dig ganska fri hand att hitta på en snygg kombination, men som lite riktlinjer så kan jag tänka mig att den innehåller tex: Örn, orm, drake, natur, stjärnor. Den ska vara i färg, är speciellt förtjust i grönt.

Någon som har lust att hjälpa mig? :D

Casiopeia
0

Brukar inte tatuerare kunna hjälpa till att rita skisser som man vill ha dom? Det är nog lättare att att förstå vad du är ute efter om du visar lite exempel på tatueringar/stilar du gillar. Kolla lite på tatueringsbilder på nätet och länka (så man ser vem som gjort det) :-)

~ medarbetare på amigurumi och vegan ~

HolyFuck
0

Javisst kan jag gå till tatueraren, och det ska jag också. Men innan det är dags känner jag att jag vill veta lite mer exakt vad jag vill ha, så jag kan tänka på det en tid innan jag kollar med tatueraren.

Nu är ju inte innehållet i dessa tatueringar exakt vad jag söker, men uppbyggnadena stämmer ganska bra överens.

exempel1

exempel2

exempel3

exempel4

Ayena
0

Ett litet tips är att gå in på sajten "Bodyart" - jag är helt övertygad om att du kan få hjälp där!

Kram!

HolyFuck
0

jo, har kollat där med, men tänkte kolla här, eftersom jag antrar att här finns en del duktiga tecknare :P

idisen95
0

jag tycker att 2 och 4 an var finast  men ett alternativ skulle ju också kunna vara ett hjärta där det krryper en stor hårig spindel på eller ett hjärta där det är en orm som kramar hjärtat jättehårt

tyvär så är jag inte såå bra på att rita det men bra på att komma på ideer