Första bilden

Lite lite skuggor, färger och former och inte så utmärkta muskler men en bra start!
Josefin
Medarbetare på Glamour I Fokus!
#1 Det ska vara ett föl, därav inte massa muskler…
Men tack för kritiken båda två!
Halsen känns för lång och jag skulle gärna se att man såg båda öronen. Bakbenen känns som om de är en enda båge, så jag skulle rekommendera att göra hasleden lite mer destinkt och möjligtvis benen lite tunnare, för att få ett mer föllikt utseende. Fast jag tycker ändå att det syntes på bilden att det skulle föreställa ett föl =)
Samma som #4 tycker jag, du har fått jättefina hovar :D Dom ser runda och glänsande ut ;)

vadå mata inte trollen
#12 Att vi inte ska bry oss om forumtrollen och det stämmer iochförsig.
Ett internettroll är en person som dyker upp på t.ex forum bara för att provocera folk. När man blir upprörd ger man trollet precis vad det vill, man "matar det". Med andra ord- om man stöter på någon tråkig filur som bara vill ställa till med besvär är det bästa man kan göra att ignorera personen och anmäla den till en moderator. Det är det som menas med begreppet "mata inte trollen".

Ok bra förklaring tack<3
#14 mewn här är väll inget troll?
aha
Hm, jag skrev ett inlägg men tog bort det för att inte ge trollet er uppmärksamhet :P
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Halsen känns en aning lång, och bakbenen lite för böjda, men annars var det bra :D Fortsätt kämpa på! :)