Teckning iFokus

Teckning

Etikettkritik-lätt
Läst 913 ggr
beliivelove
0

Lillebror DRake kommentera?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej jag ritade på 10 minuter exakt en liten teckning sorry för att den är sjukt slarvig och ful men har inget att göra, så kommentera<3

raggydoll
0

Jag skulle önska att de som lägger in sina bilder för kritik själva tyckte att deras bild åtminstone inte var "sjukt slarvig och ful". Vad är det för vits med att andra ska ge kritik på en bild som man ändå inte gjort seriöst? Eller är det en slags gardering mot elak kritik så att man kan skydda sig själv med "men den var ju ändå bara något jag slarvade fram".

beliivelove
0

Men förlåt! då .. du behöver inte vara så krititisk mot mig!
Har du haft en dålig dag förlåt mig då!

raggydoll
0

Det här är inget personligt mot dig, jag ber om ursäkt ifall du uppfattade det så. Det är bara något jag observerat över lag på forumet. Att det är många som lägger upp bilder som de inte själva är seriösa med. Jag tycker det är tråkigt. Det är så svårt att ge någon som helst kritik till något som inte är på allvar. Vad vill man då ha ut av det hela? Jag vill inte att det ska bli trams av det här forumet, utan att det ska vara en skön plats för alla strävande konstnärer, som oavsett vilken nivå de befinner sig på, kan få stöd och inspiration till att utvecklas.

beliivelove
0

Okej då.. Hej jag är Ganska Nöjd med denna bilden för att vara ritad på 10 minuter jag skulle vilja ha lite kritik?

raggydoll
0

Mycket bättre! Skrattande I så fall tycker jag att den är mycket effektfull och häftig i färgen. Ibland kan det ge mycket när man ritar något på kort tid. Då får man till vissa känslor som man kanske missar ifall man håller på och duttar för länge.