Teckning iFokus

Teckning

Etikettteckna-djur
Läst 1797 ggr
[Sniff]
0

Ritar jag bra?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag ritar hästar för hand (inte i ngt program i datorn) och skulle vilja veta hur ni tycker att jag ritar… :)

Casiopeia
0

Mitt tips är att inte bry dig om vad andra tycker utan att själv sätta ribban. Är du nöjd? Kan du göra bättre? Det är det enda som spelar någon roll Flört

~ medarbetare på amigurumi och vegan ~

[Sniff]
0

Haha, okej:) Men att få veta vad andra tycker kanske gör att jag ritar bättre;)

emelie92
0

Det tjocka sträcket från stjärnan till mulen skulle jag vilja att du tog bort, eller gjorde det lite mer diskret/svagare/tunnare.

[Mova]
0

Jag tycker att du tecknar fint. Men om du vill bli bättre på att måla realistiska hästar. Så ett tips är att bege dig ut i hagen och studera dom noggrant hur dom egentligen ser ut när de betar och när de rör sig i sina olika gångarter :)

raggydoll
0

Jag tycker du ska tävla mot dig själv och ingen annan. Jämför varje bild du gör och se vad du kan bli bättre på. Det viktigaste är ju faktiskt att du tycker om det du gör!

Sofiae
0

Bra. Jag tycker du har bra swung i pennföringen.

[Sniff]
0

#5 okej, det ska jag tänka på i fortsättningen:)

#6 Haha, okej:P

Zabbio
0

Som sagt; det är du som ska vara nöjd, inte alla andra :P

Bilden har någon kärna av personlighet där :)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Sehvrin
0

Håller med #8 och övriga.

Men jag ger ändå svar på din fråga: Jag tycker du ritar bra, fortsätt rita så kommer du ju bli ännu bättre =)

Sen ett litet tips är att variera hårdheten lite mer på sträcken så man ser vad som är konturer och vas som är skugga lättare.

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

beliivelove
0

jag tycker att du är skit duktig på att rita hästar… men finns mycket mer att lära det finns det hos aldrig man kan aldrig bli för duktig helt enkelt ;) mvh mig då ;P

[Sniff]
0

#9 Tack, det ska jag;)

#10 Tack;)

stalgren
0

ja gilla skissen :)

[Sniff]
0

#12 haha okej:P