Teckning iFokus

Teckning

Etikettkritik-lätt
Läst 1486 ggr
beliivelove
0

Kritik önskas

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Önskas är kritik,.. jag är bara 13 år så ja kan inte rita så särkillt bra har precis fyllt 13 .

beliivelove
0

Putt för en dag

Zabbio
0

Den är fin, men jag tror att du kanske får mer kritik om du inte ursäktar dig med din ålder ;)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

raggydoll
0

Jag upplever att det är många som känner ett behov av att ursäkta sig eller gardera sig med olika förklaringar innan de lägger ut en bild. Jag tycker det är jättetråkigt! Kan inte tänka mig att medlemmarna här skulle vara taskiga och skriva dålig kritik. De flesta brukar faktiskt ge konstruktiv kritik, med tips och idéer om hur man kan bli ännu bättre.

Mitt råd är: Stå för det du gör och var glad för att du har kommit dit du är! Jämför dig inte med andra utan tävla endast mot dig själv. Det ska vara roligt att måla och rita, det får vi inte glömma bort!!

beliivelove
0

Okej men kan ja f¨å kritik?

beliivelove
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ritade denna nyss jag gjorde den lite snabbt men blev ganska nöjd ;)

Sehvrin
0

#0 Jag tycker det är svårt att urskilja några detaljer, då den är väldigt mörk. Formen ser helt ok ut, men kanske att huvudet skulle vara lite bredare/tjockare, men det är ju en stilfråga också, om du är ute efter att ha en egen stil och inte nödvändigtvis rita realistiska hästar kan den huvudformen funka.

#5 även om det är svårt så borde du försöka att rita dit hovar, det ser konstigt ut när benen slutar i stumpar (alternativt att man låter hästen gå i snö, vatten, högt gräs osv Oskyldig)

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

beliivelove
0

Okej tack så mycket det ska jag tänka på.

Veyla
0

Om du lägger något rakt (typ linjal) mellan "kindbenen" så får du ögonen rakare.

Och förövrigt är jag 17 och kan inte ens rita en hälften så bra häst. Tro mig jag har försökt:$

[Sniff]
0

"Det finns ingen som tecknar dåligt, men en del är bättre" Hehe, har hittat på ngt där(A) Det jag menar är att alla kan rita, en sträckgubbe elr liknande är ju också en bild, men en del har tränat mer och… övning ger färdighet.

Du tecknar fint;)

beliivelove
0

Okej tack så mycket för tipsen<33 Till alla <3