Raevbilder
Källarräven: När jag var liten (typ 3-4) gick jag en dag ner i källarn för att titta på när min far mekade och snickrade. på vägen till verkstan såg jag något i korridoren och vek av.
Där fanns en räv, jag ville klappa räven men dess skugga bet mig i handen så jag blev rätt och sprang upp och berättade om min upplevelse, men ingen trodde mig.
Fattar inte hur du kan rita så otroligt fint på oljemålnig 
Jättevackra! 
Man blir faktiskt glad av dina bilder, jag älskar rävarna!
Va lycklig och gör andra lyckliga<3
du är även medlem på deskstudio.se? har sett din konst där också. inspirerande och harmoniskt !
Jättefina bilder. Sitter och funderar på om du har räven som totem 
Och så gillade jag dina katter!

Härliga! Tycker särskilt om #12, ger en mysig känsla. :)
#17 Tack:) jo, på deskstudio har jag ett litet mer komplett galleri för dem som är intresserade:
http://www.deskstudio.se/oronrav/gallery
#18 det har jag helt klart, de löper som en röd tråd (haha) genom mitt liv, har alltid älskat rävar
#19 jag är mycket nöjd med den hittills, den ska få litet starkare färger, gulddetaljer (rönnbär i guld) och en vit räv :)
Här är en till, på tal om röda trådar - håller på med en oljemålning med samma motiv som min bror beställt: "det är inte lätt att vara räv" kallar jag den.
Härliga bilder, gillar speciellt de i olja :)
Jättesöta rävar!

Riktigt härliga bilder som sprider glädje 
fantastiskt snygga bilder:D gillar #5 väldigt mycket.
Min blogg: SweGizmo.se
jag ska börja rita räver dom är ju så snygga
#26 Jag tycker den är jättefin, men den kanske skulle vara ännu mer toppenfin om du bearbetade räven lite till?
Vilka underbara bilder! 
#27 glömde säga det, räven är mer bearbetad men det vita lyser upp så mycket på bild så att skuggningar och dyl inte syns
#29 Ah, det förklarar saken! Det är ju alltid lite lurigt att fota av konst. Men då tror jag nog att tavlan är fix och färdig!
Skojjar du med mig männsika?! Så vackra bilder, så verkliga. Trodde nästan att nr1 var ett foto. Bra jobbat!
Jag gillar att rita rävar mina som jag godre för nått år sen ser tråkiga ut och sen har jag titat micke och molle rävar från en bok som jag är nöjd med men jag ska försöka att rita en ny i tuch ja jag e sugen på att rita i tuch kan man köpa på någon mataffär någon som vet? dom vi har vet jag inte om dom funkar såå bra
Jag tycker verkligen om dina bilder
! Du har känsla, stämning allt…de är verkligen verkligen Vackra och bra gjorda! Man ser att du har lagt in själ i dem….gillar din räv…
Jag tror som Ayena….
U R us

Du är helt otrolig! Älskar dina rävar :)
Jättefina rävbilder! Några var lite skrämmande men… (A) Underbara<33
Verkligen jättefina!!
Gillar verkligen dina rävar! :D