Jag tror att de flesta köper på nätet :) Sök på forumet så hittar du trådar om ritplator.
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.

ok. men jag är ingen nätet-köpare. köper hällre direkt.

ok. men jag är ingen nätet-köpare. köper hällre direkt.

#3 var bor du?

utan för stockholm eller nja nösten utan för varåra
Men om en av affärerna hade, och du inte vill köpa online, vad hardu för val? :)
Vilken sorts platta var det? Ifall det var en wacom så får du en bra platta oavsett modell, andra märke ska du kanske vara försiktig med, men du får väl någon garanti när du köper i affär? :)
I Stockholm så har ju komplett.se hämtbutiker, fast man måste fortfarande beställa via deras hemsida först. Samma sak för webhallen, fast där kan man också handla direkt i butiken, förutsatt att varan finns inne.
Jag håller med #6 att Wacom är ett bra märke, är helnöjd med min 

hittade en wacom på kell och kompany för ca900.
men den var ju väldigt liten . fast en av världens bästa. så jag vet inte om jag ska ta den eller inte XD tack for tipsen sak fråga runt lite på dator i fokus tack !! uppskattar verkligen att ni bryr er :D
Wacom är bra i alla modeller, men jag tror inte att det är den bästa modellen för 900kr :) Var det en Wacom Bamboo A6?
Jag har minsta storleken, och ärligt talat vill jag inte ha större. Jag har provat A4 i två-tre veckor men..nej. Den var inte bra att jobba med, för mig. Så störst är inte alltid bäst :P

ok tack. det var inte världens bästa modell men det var penseln som kan känna ca 100 olika känslor av hur håsr/svagt jag trycker
#10 som sagt, wacom är bra :P Har själv en graphire 4 (föregångaren till bamboo, gissar att det är det du köpte?) och jämfört med intousen jag provat (som är deras bästa märke) är det inte så stor skillad annat än i ett par funktioner :) Känsligheten är super!
Så grattis till ett bra köp och du kommer nog kunna ha den plattan i många år utan att oroa dig för att ''växa ur'' den! ;)
www.sagaskaniner.webs.com
Mvh Saga Lennskog.
Jag köpte min på kell och kompany ;D
Jag tycker den är bra :)

10# än har jag inte köp rittplattan men det blir snart
12#
tack jag som snart skulle köpa en likadan som jag hittade där fast för nästan dubbelt så mycket.