Teckning iFokus

Teckning

Etikettsajt-info
Läst 1332 ggr
CamillaS
0

Ny sajtvärd!

Eftersom jag kände att jag tappat intresset för teckning så blev jag tvungen att söka efter en ny Sajtvärd. Så nu välkomnar jag Zabbio och önskar dig stort lycka till! :D

//Kram Camilla

Sehvrin
0

Så bra att det hittades en ny Sajtvärd =) Jag tror att Zabbio kommer bli en bra sådan ^^

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Zabbio
0

Tack Camilla! Det var en överaskning att logga in och se att allt var klart! :) Jag får nog  fråga dig om ett och annat märker jag :P

Tack för förtroendet Sehvrin, jag hoppas jag blir det :)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

CamillaS
0

#2 Visst, fråga på^^
He he ja, Staffan pm:ade mig och sa att han satt dit dig. :P

enola
0

Välkommen in i sajtvärdsgänget! Flört

Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

Zabbio
0

Tack! :P Massa roliga knappar här att pilla på.. :O

Glorious
0

Tror också att Zabbio blir bra Sajtvärd :) Grattis xD *klappa händerna*

emmf
0

Vad spännande med knappar :D
och grattis, slår vad om att du blir den perfekta sajtvärden!

Zabbio
0

Tack :D  Blir nästan generad juh :P

Cuyi
0

Camilla var jätte bra Sajtvärd, och jag tror Zabbio också blir super! Grattis :) (är det så man säger? xD) mjo, skulle också bli hm, intresserad me det där fenomenet knappar *_*

Grattis än en gång, du blir perfekt!

Jappeloup
0

aah, knappar? Jag vill oxå bli sajtvard xD grattis Zab!

Men visst kmr du väl vara kvar på iFokus Camilla?

Jappeloup
0

aah, knappar? Jag vill oxå bli sajtvard xD grattis Zab!

Men visst kmr du väl vara kvar på iFokus Camilla?

SweGizmo
0

grattis:D

Min blogg: SweGizmo.se

Camomilla
0

Heja Zabbio! Det kommer bli kanon :)

Zabbio
0

Tack igen! :P

Glorious
0

- Zabbio: La till Teckning.ifokus till min favoritsajt så då fick jag ett sådant där välkomms meddelande som du hade skrivigt, det var väldigt fint/bra skrivet tkr jag! :D

tomaten
0

grattis du blir nog bra ^^

CamillaS
0

#10 ja, det kommer jag.^^ har ju fortfarande marsvins sajten att sköta om. ;)
Zabbio lät mig vara kvar på teckning som medaretare, men som sagt kommer inte vara så jätte aktiv här inne. :)
Tack för den här tiden. :)

Zabbio
0

Tack själv :)

Glorious
0

JAG VILL BARA SÄGA HIPP HIPP HURRA!!! Zabbio!!! Någon mer än jag som inte tror vi kunde fått någon bättre Sajtvärd? :D Du gör teckning.ifokus till en rolig plats! När man ser dina fina/lärorika kommentarer i nästan allas trådar :) Det är bra att du är så rättvis. Jag har lärt mig rätt mkt av vissa tips du har skrivigt osv! Grattis säger jag till CamillaS också som liksom fixa denna Sajtvärd till oss :P

Skrattande

Zabbio
0

Oj, tack så mycket! :O *blush*

Det är lätt att skriva bra kommentarer med såna här medlemmar! :D

Glorious
0

jag överdriver lite ibland ursäkta om jag är lite för… jaa ;oo haha men du är jättebra tkr jag på att skriva osv :D

Zabbio
0

Tack! :)

Bella-R
0

*Puttar upp en gammal tråd för o få säga ett par ord* ^^'

Kan ju säga att jag blev ordentligt paff över att det inte var Camilla som var Sajtvärd för teckning längre Förvånad

Kollade in här lite då & då när sajten var nyöppnad, och sen har jag alltid trott att det var Camilla som var Sajtvärd.. eftersom det var hon som startade denna sajt.

Ja, jag ville bara skriva av mig lite, och välkomna Zabbio som ny Sajtvärd (trots att jag är flera månader efter Flört)

Grattis till dig Zabbio! Glad

Scientia est potentia -- "Kunskap är makt"
Per aspera ad astra -- "Genom svårigheter mot stjärnorna"
Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem
-- "Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"

Honungskaka
0

Söker du Medarbetare?Kyss

Josefin

Medarbetare på Glamour I Fokus!

Zabbio
0

#23 heehe tack :P

#24 Du har PM :)