Teckning iFokus

Teckning

Etikett: allmänt
Läst 2370 ggr
[Sadri]
0

Ny porträttecknare gör entré

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Det var jätte kul att hitta ett forum som denna helt på svenska. Har haft till och med tankar om att starta ett själv men nu kan jag ta det lungt med den idén. det ska bli kul att lära känna andra konstnärer här.

Jag heter Sadri, är 27 år och självlärd konstnär med inriktning på porträtteckning i blyerts.

Titta gärna på min hemsida för mer info.

www.nosha.se

raggydoll
0

Vad roligt med fler porträttmålare! Kollade på din hemsida och det ser riktigt bra ut. Många filmstjärnor, det gillar jag! Själv ritar jag filmstjärnor från lite längre tillbaka i tiden, plus porträttmålningar. En del grejer av det jag ritat ligger uppe på min blogg: http://graphiteartwork.bloggagratis.se/ 

Casiopeia
0

Välkommen! Schyssta bilder! :-)

~ medarbetare på amigurumi och vegan ~

[Sadri]
0

Tack för de fina kommentarerna.

Raggydoll; jag tog också en titt på dina teckningar, de är jättte fina, du har fångat liknelsen på dina kändisporträtt väldigt bra.

KallaMigMimmi
0

Underbara bilder! jag har aldrig sått någon som kan fånga the personality(sv?) i bilderna så bra, det ser så enkelt utan när det inte är för många plotriga ansiktsdrag.

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW

Zabbio
0

Välkommen! :D

Du får gärna dela med dig av dina unskaper i artiklar osv. om du känner för det! :) Men självklart är du välkommen att ''bara'' vara här också. ;)

Mycket snyggt!

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

idisen95
0

välkommen

[Sadri]
0

Tack ska ni ha alla :)

#5 Naturligtvis ska jag dela med mig mina kunskaper och skriva artiklar. Just nu har jag bara haft det fullt upp med annat.

Zabbio
0

#7 Det är uppskattat! Känn ingen press bara, det är ju en sajt för att ha roligt, inte för att känna sig tvingad eller pådriven :)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Cuyi
0

Vilka fina bilder!
Välkommen hit förresten :D