False beauty - ''dressyr''
Ritade en bild idag som iaf försöker visa det jag ser när jag tittar på dressyr. Men jag vet inte, kanske det bara är jag som ser det i teckninen med… Hade iofs varit roligt om jag lyckats förmedla vad jag ser, helt utan extrema överdrifter.. för vad är inte konst om inteett medel att förmedla sin egen syn på saker och ting genom nya ögon?
Två timmar i Photoshop.
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Sjukt snygg Zabbio!!
du får till ögonen så himmla mystiskt bra! :)
kanske är det min skärm som är mörk, men den är ganska mörk eller? :)
Medarbetare på Hundar.ifokus
När det går så fort att måla digitalt förstår jag att färre ägnar sig åt oljemålning eller acrylmålning! Väldigt tidsbesparande 
Du är så galet bra!
#1 nja. inte jättemörk.. men min skärm är ganska ljus :)
Tack så mycket!
#2 Fast jg jobbar lika snabbt när jag målar med olja eller akryl, skillnaden är bara att jag gör bakgrunden först och låter den orka. (använder akryl som torkar fortare till det).. har inte tålamod att uttnyttja oljans egenskaper fullt ut :)
#3 tack! :)
#4 Aha, har ingen större erfarenhet av oljefärger heller. Målade lite med akryl som yngre, men i huvudsak är det grafit och numera även kol som jag älskar. 

verkligen jättefin bild, och jag tycker att du förmedlar känslan "dressyr" väldigt bra, stackars hästar…
Tack så mycket :)
jätte snygg:)
Min blogg: SweGizmo.se
jättefin 
jättefin
Vilken fin! 
Jättesnygg!! Ser precis vad du vill visa, inte så trevligt. ;) Grymt snygg bild iaf ur en väldigt häftig vinkel.
//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner
Tack, tack, tack, tack.. ;)
#12 Roligt att kunna förmedla känslan :)

gud vad fiin :)