Teckning iFokus

Teckning

Etikettteckna-djur
Läst 1673 ggr
Zabbio
0

Hoppande/bockande pålle

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En liten bild :)

Kritik?

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

SweGizmo
0

Nice:) älskar hästen, men ramen runt bilden??hmmm den är rätt störande tyvärr.

mulen är lite spettsig också, men det är inget jag såg för ens jag började leta efter något kritisera;) hehe..

bra jobbat:)

Min blogg: SweGizmo.se

Lazzie
0

Älskar manen och svansen! Den får det verkligen att se ut som en vildhäst. Att den är i två färger gillar jag också! Men jag håller med #1 om ramen. Den är inte extremt störande, men det käns bara som om det skulle vara snyggare utan.

Zabbio
0

Fast jag gillar fakikt ramen :P

Juicefine
0

Gu' så läcker :D
Du är sjukt duktig!

..och jag håller inte med de andra, jag tycker det gav en snygg effekt när "dammet" smälte in med ramen:D

Maathilda
0

Så otroligt fin!! Tänk om man skulle kunna måla så fint :D

Camomilla
0

Grymt snygg! Musklerna och manen och svansen är helt underbara 8D Och hästens teckning är härlig :)

Zabbio
0

Tack allihop :)

Equipage
0

Jag älskar ramen så du ska absolut inte ta bort den:P Har inget alls att klaga på - snygga skuggor/blänk, inget konstigt med formen, jättesnygg man och svans =)

Migoff
0

Den är fin, fast jag hatar ramen. Ser ut som en billig nybörjar-ps effekt.

Men själva hästen är jätte fin! Älskar dens färger, påminner mig om den där ischoklad glassen :)

Zabbio
0

#8 Tack! :)

#9 visst, det är PS effekt, men lite får man ju faktiskt använda lagerstilarna för att framhäva :P Det är ju inte menat som en realistisk/seriös bild. Men smaken är olika och tur är det! :P

Polenta
0

Sjukt snyggt! Jag är inte insatt i de här .. men vad använder du för program när du gör bilderna? :O

Migoff
0

#10 Jo, smaken är ju olika ^^. Med det var iaf en kul idé ^^

Glorious
0

Jag tycker den är jättefin :) Dock tycker jag inte ramen är så jättefin, men jag tror den skulle bli bättre om man minskade reliefen och gjorde den lite smalare :P

wildamatte
0

fiin :=)

Tiqie
0

Jag tycker den är fin! :) jag tycker inte att mulen är spetsig