Näsa
Hej! det var ett tag sen jag ritade så det kanske inte blev så bra… Men ge gärna kritik :)

Jag tycker den ser bra ut men det är lite svårt att se utan ett ansikte runt, så rita till lite till så blir det nog ännu bättrre ;)

Det ser ut som om att det har vart ett huvud bara att hon har tagit med näsan bara :P

#3 Han* ;D
Stolt syster sitter här :)

Väldigt fin näsa. . !<3 själv fick jag öva 3 månader för att få till en ganska lagom hyfsad näsa, träning träning det är hemligheten<3 igentligen kan man inte lära någon annan att rita fint, men man kan ge tips den som vill bli bättre kan bara göra sig bättre genom att öva<3
Tack! :D Näsor är faktiskt svåra att rita har jag märkt.. Men jag blev nöjd med resultatet :)

Ja det ska du värkligen vara :)
#8 Konstruktiv kritik: Det som jag stör mig mest på är att hudfärgen inte liknar hud, eftersom huden har så många olika nyanser i sig självt. Sen är mungipan alldeles för stor, det känns som om munnen inte sitter på mitten av ansiktet utan glidit åt sidan.
Eftersom jag inte hade någon referens bild så visste jag att det skulle bli fel… Men aja.. man kan inte alltid vara bra :D
#10 Använd gärna referensbilder i framtiden, det är ett jättebra verktyg när man ska öva sig på något.