Teckning iFokus

Teckning

Etikett: teckna-djur
Läst 2883 ggr
Zabbio
0

åh nej, en häst till :P Blyerts

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kluddade till denna idag på ett elfenbesvitt A3 papper, med vitkrita (sån till ''svarta tavlan) och blyerts 8B.

Inga Referenser, så den blev lite smal :P

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Clownfejs
0

guud  va snygg!!! :O jag önskar att men kunde rita så i blyerts :P

Zabbio
0

Tack :)

emmf
0

Det är antingen det bakre ögat som känns för långt upp eller mulen som känns lite sne. Kan inte sätta fingret på det.

Du är riktigt duktig på att rita.
Själv använder jag aldrig Referenser men jag ritar ju inte så realistiska hästar heller och det är en helt annan sak.
Suverän!

Zabbio
0

Bortre näsborren är lite liten, tror att det är det som gör det:P

emmf
0

#4, ja det var säkert därifrån jag fick för mig att mulen kändes lite sne^^

Men hur som helst är bilden underbar!

tokage
0

Nån mer än jag som tycker att vi är i behov av "häst-teckning ifokus" HAHA, skämt åsido :)

Jättevacker bild! :D

Rabbits
0

Du ska inte kalla det där kladd lilla vän! :) det där är stor konst

wolfguardien
0

cool stil mo jag seja!!!! :D

Zabbio
0

Tackar, tackar :) Den hänger på väggen nu, inte många tavlor som får den äran här :P

Thorsson
0

Den är ju hur snygg som helst den med. Du börjar bli min förebild här (A) Kanske inte riktigt men nästan!

[Popcorni]
0

Vilken snygg hästbild! Glad

Ramaika
0

#0 Så fin!!!

Anze---Me
0

Snygg Glad

Polenta
0

Riktigt snygg! Synd att den blev lite smal bara, men .. använder du alltså svarta-tavlan-vit-krita på? :O Känns som att det borde lossna då? :P

Glorious
0

hallå? Jag ryser bara man säger svarta-tavlan-vit-krita… hör ni inte ljudet när det skrapar mot tavlan… som ett par naglar som bara. Kriiiish …. oäääh hehe Tungan ute

Zabbio
0

#14 Njae.. det sitter lika bra som kol :P Men drar man med fingrarna sa smetas alltihopa ut juh.. *har inget fixativ*

Polenta
0

#16 Okej, tycker de borde låssna liksom på nå vis hehe :P

Azmaria
0

är det bara jag som tycker att öronen har böjts konstigt bakåt, eller kan öronen böjas sådär på en häst?

annor jättesnygg bild :O  önskade att jag kunde behandla blyerts pennor som du  :)

Make Pasta not War, Vee~

Zabbio
0

De kan bojas sa, men det ser skumt ut i bilden eftersom det inte verkar hora dit ;P Pappret tog slut. *angel*

idisen95
0

jättefin men jag tycker att mulen ser välldigt spetsig ut

idisen95
0

oj mena lite

Zabbio
0

:P Lite långsmalt ansikte

idisen95
0

aa

Adina
0

Fin! Huvudet känns lite smalt och mulen lite liten :) Men annars super!

wildamatte
0

fiin den liknar på något vis en frieser men endå inte :/ hmm….

[Sniff]
0

Den är lite läskigXD

Mimmie94
0

åh nej??? oh jaa! xD