Få kritik på dina teckningar!
Ja, är ju alltid roligt med kritik på sina bidler ellerhur? Tänkte att vi kunde samla ett gäng med duktiga tecknare som kan lägga upp sina bilder här och få kritik av medmänniskor. Jag själv kommer väl lägga upp mera digital målning då jag har svårt för att rita för hand! Berätta gärna när ni lägger upp era bilder, om ni nu ritat på en ritplatta/ritbort/tablet whatever ni kallar det, vad eran sådan "platta" heter 
Bilden jag bifogat är typ ritad för något år sedan så det är lite dåligt men men kritisera mer än gärna!
Hm… motivet är jättesött
Skulle vilja se mer detaljer, framför allt på huvudet. Skuggor o så. Jag tycker det är synd att man knappt ser bena alls, eftersom fölet bara är i ena hörnet känns resten av bilden som egentligen bara är en bakgrund oviktig. Du borde lyfta fram motivet mer och inte göma det om du förstår vad jag menar
Man gör ju ibland det för att man inte vill förstöra teckningen med att t ex. rita delar som man inte är bra på, det har även jag gjort! :P

#2 Hon är jätte fin och motivet älskar jag men hon känns lite stel om du förstår, ingen rörelse på tyget och handen känns väldigt platt.
Josefin
Medarbetare på Glamour I Fokus!

#2 Förstår vad du menar. Hade gärna försökt forma om vänsterarmen och benen igen..men efter för många suddningar blir det bara kladdigt. Men ska tänka på det till nästa gång
Tack för kritiken och orden!
// Lisa, medarbetare på Twilight

#3 Menar jag förstås! 
// Lisa, medarbetare på Twilight

putt
Josefin
Medarbetare på Glamour I Fokus!

#1 Jo jag förstår vad du menar! Tack för kritiken ;)
#2 Fint motiv, aningen platt hand som Honungskaka skrev, men annars jättehärlig tycker jag :p
#6 Fint motiv <33 Skulle önska mer uppåt öron då en collie har tunna uppåtstående öron. Och lite kladdig :p Och ABSOLUT för öppen mun tyvärr ahr inte en hund så öppen mun om den inte visar tungan eller något men du sa ju att den var WIP så jag förstår att du har stor chans att öndra det du vill på det ;)
Ska lägga in en skimmelarab om ett tag ska bara komma till min egna dator först ;)

#9 den ser ju fin ut :) om du skulle tillsätta skuggor i pälsen så skulle man se bättre formen på den. snygg ritat för att har varit gjord på sexan :)
denna bild är en porträttbild av min egen karaktär ja har skapat. Han är en seriefigur som det kanske syns och har gjort den under påsklovet :)
Make Pasta not War, Vee~

#14 söt katt. lite skugga under huvudet skulle inte vara så dumt, så den inte ser på platt ut.( om du förstår va ja menar ) xD annors jätte söt o fin.
min då? tja, jag kan börja med att säga att detta är en fanart på min favorit karatär inom manga/anime. Vissa kanske inte vet vem det är? det är Death the kid, från animen(och mangan) Soul Eater som jag ser på nu som bäst.

Make Pasta not War, Vee~
#15 Jättesnygg bild;)