Teckning iFokus

Teckning

Etikett: sajt-info
Läst 1794 ggr
sotgurkan
0

dåligt med i fokus poäng

visst det är kul med i fokus poäng att kunna få olika kristaller. men om man inte är inne så går poängen ner. mitt internet fungerade inte och jag förlorade minst 50 iFokus poäng

[Sniff]
0

Ja, jag tycker också att det är dåligt om man tex går ifrån datorn en stund utan att logga ut så förlorar man poäng. :(

DarkAnge1
0

Jag tycker det är irriterande med iFokus poäng, endel skriver nog bara för att få mer poäng :/

[Sniff]
0

Jaa… :/

PrinzeZz
0

om ni tycker det är så dåligt ta upp det med huvudmoderatorerna, det lär inte bli någon skillnad om ni bara skriver här.

Själv tycker jag att iFokus poängen är bra

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

DarkAnge1
0

Jag har inte så mycket emot det, jag är sällan inne.
Ifokus tjänar mer pengar om fler är inne och skriver så det är bra för sidan, så att den kan hålla igång, men många skriver nog bara onödiga komentarer för poängens skull.

Iförsig så får man också veta hur akriv en person är. (hur ofta den e inne)

Många "råkar" göra dubbla inlägg bara för poängens skull eller två likadana komentarer kanske.
Jag har inte märkt någon som gjort dubbla komentarer förutom mig själv när datorn totalt laggade ihop. Det virutuella minnet på datorn är för lågt men jag vet inte vad det är så kan inte göra något åt det och jag har nog virus på den datorn.

Zabbio
0

Jag bryr mig bara inte om dem.

Tycker inte riktigt att de visar hur aktiv någon ärm eftersm man kan vara mycket aktiv med att läsa och fundera men inse att ''jag behöver nte skriva mitt svar eftrsom 311 andra redan har skrivit samma sak'' :3

Men såna här poäng finns på många forum ch kan vara lite roligt ändå.

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

raggydoll
0

Ja, jag bryr mig inte heller om dem. Blir inte klok på hur de fungerar, tycker nivån stiger och sjunker på ett obegripligt sätt varje dag. Men jag måste säga att en låtsas-poängnivå på en internetsida har obefintlig påverkan på mitt liv Glad

bea28
0

hrmhrm.. jag visste inte ens om att det fanns iFokus poäng.. Oskyldig

idisen95
0

det är dåligt det fyller ingen nytta att ha många poäng man ser bara hur aktiv man är på stora drag