Teckning iFokus

Teckning

Etikett: sajt-info
Läst 1234 ggr
Zabbio
0

Förslag på tävling! (med vinst)

Hej! Jag fik veta att det finns två vinster att använda för tävling!

Så nu har jag klurat på en tävling som ni medlemmar skulle tycka om, som är lagom utmanande osv,, men ja..jag vet ju inte!

Vad vill ni ha för tävling till de här vinsterna? :)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

JossefinD
0

Människo porträtt kanske :) ? Det är svårt och är själv inte så duktig på det med tycker det är ett av de roligaste att rita. Det finns ju så många typer Skrattande

Zabbio
0

Noterat :P Väntar på fler svar :)

Honungskaka
0

varför inte en tävling där man ska känslor, olika deltävlingar?

Josefin

Medarbetare på Glamour I Fokus!

JossefinD
0

#3 Tycker det verkar bra :D

Vittring
0

#3 - bra förslag

Att sträva efter att återskapa en viss stämning eller känsla i en bild låter jättebra som tävling =) det är utmanande och bra att kunna, och ger en samtidigt valfrihet att välja motiv och material själv ^^

Sehvrin
0

Jag tycker att en känsla låter som ett bättre förslag än ett fast motiv, typ poträtt. Dessutom blir det mer spännande att se vad det kommer in för bidrag då, tycker jag.

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

DarkAnge1
0

Kanske man kan rita något i sin egen stil? Som t.ex. människa, man kan rita den värklighetstrogen, i manga stil, med tusch, blyerts, måla, kol…. Kanske lite för mycket valmöjligheter? Men jag tänkte så att bilden blir i sin egen stil :P

idisen95
0

jag håller med #7

Fyzaliz
0

Både #3 och #7 har jättebra förslag.

SusannAlg
0

Jag röstar på förslaget att måla en känsla. Men man kanske ska bestämma "vilken känsla". Typ sorg, glädje, ilska….

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

Zabbio
0

Ok, tävling startas :)