Teckning iFokus

Teckning

Etiketterallmäntannonser
Läst 1542 ggr
Remus
0

Tecknare sökes!

Hej hej!

Jag söker en tecknare, igen. Kanske var det den hemlighetsfulla naturen på mitt förra inlägg som gjorde att svaren uteblev. Jag provar därför nu med större öppenhet. Jag har en blogg som heter Gluntens lappar. Jag skulle vilja komma i kontakt med en duktig tecknare som kan hjälpa mig med några projekt i anknytning till bloggen. Först gäller det ett bokomslag till en fiktiv bok. Hör av dig om det låter skoj.

Tråden är från 2009 och förfrågan inte längre aktuell. Skapa ny tråd om trådstartaren fortfarande söker tecknare
//admin

• Redigerat 2022-05-26 22:31 av [Tismon]
Gemela
0

Ungefär hur duktig tecknare, ungefär vad handlar det om att rita? Skulle kanske få lättare att hitta en då? ;)

Remus
0

Hur duktig tecknare? Jag antar att de flesta medlemmarna här absolut är tillräckligt duktiga.

Vad ska ritas? Till bokomslaget tänker jag mig något lätt fantasyinspirerat då det är en superhjälte som "skrivit" boken. Min vision är superhjälten på en klippa och i bakgrunden tornar hans ärkefiende upp sig som ett moln ungefär.

Detta är dock inte hugget i sten och förhoppningsvis kan vi diskutera oss fram till en lösning vi båda är nöjda med.

Siberit
0

Datagjord bild du vill ha antar jag? :P

Remus
0

Inte nödvändigtvis. Det är upp till den som gör bilden, vad den är mest bekväm att arbeta med.

raggydoll
0

Kanske är det jag som är trögfattad, men jag tycker detta inlägg är nästan lika oklart och hemlighetsfullt som det förra? Var in och kikade på din blogg, men jag blev inte klok på vad poängen eller historien bakom allt var. Jag förutsätter att det är du själv som skrivit och satt upp alla lappar? Vad har då lapparna med en superhjälte att göra? Är det superhjälten som ska ha skrivit lapparna? Jisses vad jag känner mig gammal och efter ;)

Remus
0

Superhjälten skriver en del av lapparna. Han heter Dangerboy. Han har nu "skrivit" en bok och det är den jag vill ha omslaget till. Det hade jag tänkt använda för att göra reklam för boken (som ju inte finns). Jag hoppas detta förklarar något.

Siberit
0

Jag skulle kunna vara intresserad om det passar med "hand" gjort :P Tycker det låter som en intressant utmaning Skrattande

Inlägget är låst för nya kommentarer