Teckning iFokus

Teckning

Etiketttävlingar-och-lekar
Läst 2363 ggr
Zabbio
0

Färgläggningstävling #2! :D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ok, dags för en ny färgläggningstävling!

Denna gången blev det en bild med lite färre detaljer, låt oss se om ni kan få liv i den! :)

Det är enkelt; färglägg bilden jag lägger in här på vilket vis du vill. I datorn är naturligtvis enklast, men det går också att skriva ut den och färglägga för hand. Enda regeln är att linjerna inte får ändras!

_Ett tips till er som färglägger på datorn; i de allra flesta program (undantaget Paint) kan man lägga linjerna på ett eget lager överst, och sätta det lagret på multiply eller multiplicera. Då kan man måla på ett lager under och bara det svarta syns :) Vill ni veta mer om detta så läs igenom artiklana här på sajten eller skriv en ny tråd och fråga i rätt kategori!
_

Naturligtvis får ni lägga ut den färglagda bilden på andra sajter och sidor om ni vill, enda kravet är att ni själva färglagt den, och att ni deltar i tävlingen.

Tävlingen pågår tom 25 april -09 men om ett påbörjat bidrag inte är helt klart kan vi vänta några dagar :)

Ha så kul!

Här är bilden, glöm inte att klicka upp den i full storlek innan ni sparar och färglägger :)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

[Sniff]
0

Cool bild;) Fast tror inte jag vill vara med… (A)

Zabbio
0

Aw, varför inte det? :P

idisen95
0

mm ska karnske färglägga om jag orkar

linhof
0

jeje… här kommer min Skrattande insåg precis att jag är barnsligt förtjust i metallicfärgen)

Zabbio
0

Ah, snajsig! :D Vad kul med ett så bra första bdrag i tävlingen :)

Lazzie
0

Oj! Hade helt glömt bort den här tävlingen, mitt bidrag har ju varit klart i flera dagar. Här kommer det i alla fall >___>'

Zabbio
0

hehe, så kan det gå! :) Snyggt!

linhof
0

#5 åh…tackar Skäms

Kattapult
0

Putt

linhof
0

putt…

Honungskaka
0

Den här är min då XD

Josefin

Medarbetare på Glamour I Fokus!

xLillaMy
0

Jag har inte PS D:
Har inget annat utom Paint = nejtack.

Men, jag ska se om jag får igång GIMP, då ska jag försöka vara med :D

Zabbio
0

Det finns även www.pixlr.com :) Kräver ingen nerladdning.

linhof
0

*puff* är det ingen mer som deltar?? tråkigt Rynkar på näsan

Zabbio
0

ojoj, denna hade jag glömt! :O

linhof
0

helt ok zabbio….synd att så många andra glömt med…jag gillar dessa tävlingarna Skrattande de är roliga Glad

Zabbio
0

:) Jag ska avsluta den i helgen :)

linhof
0

det behövs inte Skrattande vi kan dela på förstaplatsen… när vi var så få…

men du får gärna fortsätta me såna här saker för min del, då jag tycker det är roligt Skrattande har nada fantasi för tillfället o du har fantasi så det räcker för många… och jag färglägger mer än gärna *megaflin*

Zabbio
0

Ja, om de andra håller med om det så :P

Det finns en anan tävling igång redan, men dsen blir det inte omöjligt med en ny att färlägga :)

linhof
0

den som är nålad? den hade jag missat…. sätter genast igång med att finna dyrkan till kärleken….o få ner den på bild Flört

Zabbio
0

Yapp, den :P

Lazzie
0

#19 Mig gör det inget :D

[Buppie]
0

Hoppas att det är okej att jag är med :P

[pankakan]
0

aha den har typ avslutats. aja jag hann lite av svansen XD

Choklad
0

Jag missade datumet totalt..men jag lägger in den ändå…bara på kul, första gången jag färglägger med datorn…

U R us