Teckning iFokus

Teckning

Etikett: teckna-människor
Läst 1427 ggr
Ayena
0

Tänkte vi kunde ha lite teman ibland

Inte någon tävling utan bara att en grupp härinne gör samma sak. Det var nämligen så att jag satt och tänkte om jag inte skulle ta och göra tre tecknade porträtt av de snyggaste männen jag visste, och så skulle jag rama in dem på väggen i sovrummet.

Det var då tanken dök upp, att vi kunde göra våra favoritkändisar och visa upp dem här.

Blyerts på papper tänkte jag, men är där någon som absolut vill göra i annan teknik så går detta också bra naturligtvis.

Jag tänkte börja med Keanu Reeves. Jepp!

Vad säger ni om detta?

Zabbio
0

Kan bli roligt att se alla bilderna! :)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

JossefinD
0

Kan du inte isf skapa en ny tråd där du sätter detta i verket? Tycker det låter som en bra ide. Men ska alla rita av samma bild?

Ayena
0

# 2 - Nej, vi väljer själv vem vi vill teckna av. En idol, en filmstjärna, en rockstjärna, ja vem som helst som är en kändis och som vi beundrar.

JossefinD
0

#3 Aha okey

Choklad
0

Är det ok om man inte är så himla bra på att rita porträtt? Kan man rita av så som man själv ser personen?

U R us

Juicefine
0

Detta låter som något som passar mig! :)

Ayena
0

# 5 - Absolut! Det är ju en del i hela upplevelsen :-)

Ayena
0

Det kan ju vara en karikatyr också, om någon är bra på detta.

Juicefine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sådär då var jag klar med min!

Jag valde att rita James Franco. Duktig skådis och så sjukt snygg!

Juicefine
0

Jag har iof några fler kändisteckningar som jag gjort tidigare.
Det är ju i princip det enda jag ritar nuförtiden. Kan jag lägga in dem också?:)