Bildmix
Ååh vad snygg bild! Jag tycker den var otroligt roligt tema och snyggt gjort. :D Gillar den starkt!
#2 åå vilken underbar bild! Så mysig och sommrig. Verkligen en sådan bild man vill sätta upp på väggen hemma!
fin häst:) ser ut som en busig islandshäst^^
Min blogg: SweGizmo.se
Vad fina bilder!
I den stilen du verkar har så är inte det viktiga hur verkligt det ser ut utan vilken känsla man får av bilden, något du har lyckats väldigt bra med! Eftersom du ritade den sista bilden på datorn borde du försöka att inte få den att se så kladdig ut, men jag gillar den ändå väldigt mycket! Det känns som övergången från höst till vinter.
#11 Well, jag har ju ritat alla bilder utom den i #9 med datorn. Jag vet inte om jag gillar kladdigheten eller om jag bara gör så för att det är bekvämast och roligast att rita så. Mest troligt är nog att jag tycker att bliderna blir "döda" på något sätt när jag försöker göra dem mindre kladdiga (eller för att det tar så lång tid att lägga dit alla detaljer och jag är allmänt lat). Fast lite mer detaljerad kan jag nog göra den där bilden… Om jag tar mig i kragen, hehe. Tack för en intressant kommentar!
Försökte leta upp en mindre kladdig datorbild… Ojdå. Hade glömt att jag ens gjort den där >_>' Hm… Den var inte allt för ful i alla fall.
Jag älskar stilen på den första :P
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.

Jätte snygga bilder! Och jag tycker om stilen du använder till människorna!
#13 Kanske borde lämna kvar skisslagret på fler bilder ^^
#14 Tack! Folk brukar vanligtvis inte tycka om något annat än mina hästar =(
Vilka oerhört fina bilder du gjort Lazzie 
#15 varför inte det? jag tycker om dina människor minst lika mycket som hästarna. ;)
Gillar verkligen din stil. ser ut som teckningar till en barn saga. :)

Gillar din stil. ^^
Älskar din stil att rita på! Helt underbara bilder :D

#22 Älskar den :) <33

#24 Ah vilken söt liten filur!
Håret är jättesnyggt gjort!
#24 JAG ÄLSKAR DEN!!
Tack för den bilden!!
Många Goa Kramar
Annisangel
Love it! Så otroligt härlig färgmix <3!
#24 tror att du kanske varit mer nöjd med bilden om den fick lite mörka linjer i ansiktet? (markera ögonen, munnen etc med en liten linje) det verkar passa till stilen :P
Men den är otroligt söt!
Väldigt härlig bild! Att arbeta med kol är ofta väldigt tacksamt, då man kan smeta, göra ljusare och mörkare partier osv. Jag brukar själv använda de mörkaste av mina skisspennor som nästan bara består av kol då jag tecknar.
Har du testat rita lite annat än, människor, hästar och bakgrunder?
Om inte, pröva gärna lite. Det utökar dina färdigheter!
För det du ritar just nu är du expert på och det blir mest bara WOW när man ser dina bilder. Gillar dem extremt! :D
#32 Jo, till och med jag som inte gillar att kladda till det så mycket med mina bilder kan inte motstå det när det kommer till kol ^^'
#33 Om jag vore expert på något så skulle jag inte bry mig det minsta om att rita det över huvud taget ;) Det är det som är grejen med att rita för mig… Jag kommer aldrig att bli tillräckligt bra på det, så jag kommer aldrig att tröttna på det. Men jag kanske är bättre på vissa saker i och för sig. Tycker att hästar inte är så kronglit, så jag kan rita dem utan att tänka, därför det blir så många :P Kul att du gillar mina bilder i alla fall :D
Hmm… Här kommer, vad som ska föreställa, en katt. Den är från ett av mina skissblock så det kanske är lite kladdigt.
#35 kanske är en ponny och så sitter killen ner? :P
#36 Hehe- Men det är inte höjden på kusen som jag tycker är fel, utan själva huvudstorleken, fast den kanske har liten hjärna ;)
#38, jag gillar den med. Den är speciell.
Vissa bilder passar bra till en annorlunda beskurning :)
Slänger upp ett helt gäng bilder på en gång. Försöker bli bättre på människor, men det känns inte som jag kommer någon vart. Kritik är mer än väkommet!
Agatha Christie & hästbilden är gjorda med foto som stöd (dock inte så extremt att jag målat linjerna åvanpå bilderna som när jag är lat och övar färgläggning).
Älskar dina bilder :) Både dom med lite utsmetande stilen och den hästbilden (nr #12) som är mer rak och skarp :D Den är helt underbar med rosetten, hörlurarna på ena hästen o så! :P <3 (Älska hästar 4 ever!)
#40 gillar monsterbilden:)
Min blogg: SweGizmo.se
Men hallå? inget motiv blir tråkigt när du målat det ;o äpplet var helt underbart… sådant där "Snövit äpple" … blir läskad :P
Bara älskar din stil :)
super bra bilder älskar dom första människobilderna eller vad man säjer dom 3 första är mina favvoriter :D

måste säga att jag gillar din stil
härlig o uttrycksfull
Jag äslar din stil, och den första bilden är ju så grymt "söt" på något sätt!
Va lycklig och gör andra lyckliga<3
Oj, oj. Tack allihopa O__O
#46 - Själv föredrar jag gröna äpplen. Kanske är ett men från snövitsagan, haha.
#47 - Det samma! Önskar att jag kunde rita hästar lika bra som dig… _Och färglägga utan dator-
_#48 - Jösse! Någon gillar mina människor! *hämtar en bulle för att fira*
#49 - Tackar, tackar.
#50 - Tackar å ödmjukast.
Och här kommer några bilder till från skissblocket. Alla utom de två högst upp är äldre än de tidigare. Har Fortfarande inget mot negativ/konstruktiv kritik.

Jag måste också bara få säga attjag älskar din stil, och jag blev helt kär i den första bilden :D gud så duktig du är!
#53 Skapa en ny tråd för filmen och lägg in den under filmer om du har tid, är du snäll :P Det är lite tomt där.
(Den får gärna ligga kvar här också naturligtvis, vill bara få in fler inlägg i den kategorin och jag tyckert att filmen förtjänar en egen tråd också
)
Kanske ladda upp på youtube för att inte förkorta den?
#56 Vilken härlig häst! 

Det är orättvist, du är FÖR duktig *letar igenom dina fickor efter en gnutta av din skicklighet*
Josefin
Medarbetare på Glamour I Fokus!
#58 Tack :D
#59 Haha, så stöldvänligt bär jag inte min så kallade skicklighet. Om du inte vill göra en hjärntransplantation så får du nog förvärva den på hederlig väg ;)
#60 Då jag själv inte har en aning om hur akvarell ska användas så kanske jag inte är den bästa att begära kritik från ^^' Men jag kan göra ett försök.
Hm… Det enda jag just nu känner att jag kan tipsa dig om är att använda lite mer nyanser (lägga till skuggor, ljus och sånt.) Testa att använda olika mycket vatten och blanda färger… Och… hm… Experimentera, testa olika saker! Att rita av saker och kolla tutorials är också bra träning.
Vet inte om du fick ut något av det här, men hoppas att något kan vara till hjälp.
#61 tack :)
Här kommer ännu en bunt kladd från olika skissblock. Det i tusch (nere i vänstra hörnet) är kopior (gjorda på frihand direkt med tusch/bläck) från serien The Sandman. Det i rött är gjort med foton som förlaga (ritade på frihand med röd färgpenna). Tch, sudd är helt klart överskattat… och därför bara använt för att sudda ut blyertslinjerna innan färgläggning på bilden högst upp till vänster ^^'
#63 Fina
Du är jätteduktig på att teckna ju :D
Hej lazzie!
Har du inte funderat på att få ihop en serietidning, det skulle du verkligen passa för att göra.
själv är jag alldeles för petig i min konst, men du är jätte duktig.
Cilla.
Jag tror också att serieteckning kan vara rätt forum för din konst, värt att tänka på kanske?
Här kommer lite kol… Närmare bestämt en häst i kol (avritad från ett gammalt "Min Häst" omslag).
#64 Man tackar 8D
#65 Jodå, att få ge ut en serie är nog en av mina få drömmar här i livet, hehe. Men vet inte riktigt om jag har vad som krävs…
#66 Brukar rita serier, men ingenting allt för imponerande. Ska försöka få in ett bidrag till en tävling om några dagar, men vet inte om jag kommer att klara deadlinen. Aja, kanske lägger upp den här i stället om jag inte lyckas få in den.
I brist på annat… Mitt välorganiserade rum, hehe. Jag behöver städa.
Bild 1: Min tillfälliga "arbetsplatts", bara 5 seriesidor kvar nu D: Augh, jag ritar direkt på skisserna och alldeles för fört för att det ska bli bra -__- Borde ha börjat tidigare.
Bild 2: Anledningen till att jag sitter på golvet och inte vid skrivbordet…
Bild 3: En annan sida av rummet. De inramade sakerna på elementet är inte gjorda av mig om någon skulle få för sig det. Alla andra teckningar + lergubbarna på lampfoten är dock gjorda av mig.
#69: Tackar 

Kan du rita av mig? Alltså om du har lust…
Josefin
#71 Om du inte är rädd för min värdelöshet på att avbilda saker, speciellt människor, så.
Annars har jag inte ha något mot det, bara bra med lite träning.

Du är verkligen jätteduktig på att rita! :D Älskar dina bilder! 
instämmer på det sistnämde, älskar din stil, hoppas du har deskstudio.se eller deviantart..ska leta, det stod att ditt konto här inte var aktiverat.
Ah! Äntligen klar med serien! Nu är det bara att hålla tummarna… och för att fira att den hamnade i brevlådan före deadline slänger jag upp en bunt blandat kladd från dator och skissblock.
Men först den här. Förlåt för det dåliga försöket Honungskaka, kladdade bara ned den här lite snabbt under en paus i serieritandet. Kanske gör ett bättre försök någon annan gång. Finns några småskisser i tusch i kladdbunten som kommer här näst också…
…och här kommer bunten med kludd och kladd. Bananen, fölet och nästan allt på bladet högst upp till vänster är gjort med förlaga. Bilden längst ner till vänster är gjord i paint om någon skulle undra.
#74 Tack :D
#75 Jag har en dA sida (Bagini heter jag där), men jag har inte så mycket upplagt på den. Fick ett ryck och raderade det mesta kring jul…

Tack, tack, tack! ÄLSKAR DEN!
Josefin
Första bilden och bild i inlägg nummer 27, fy tusan vad fina! Tycker dock att det mesta du har gjort är udnerbart, men de var de bilder jag fastnade mest för..skulle gärna ha dem på väggen!
Helena
Underbara bilder! =)

#22 VAD FIN :D

#77: Jag ÄLSKAR bananen 8D
vad duktig du är!
#86, oj va fin! verkligen!
jag gillade färgerna jättemycket :)
Medarbetare på Hundar.ifokus
Du har verkligen en härlig tecknarstil, det är jättetrevligt att titta på dina bilder 
Aha där ser man, kanske är dags att kika in "dS" då och fortsätt med det du gör, det e grymt!

Skön stil du har, gillar den! keep it up!
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!
_Ahaha…. Sluta skämma bort mig med sådär härliga kommentarer, jag kanske blir stöddig eller något, haha. Hittar ni något ni känner att ni vill kritisera är det fritt fram!
#88 Jag har bara plockat färgerna från fotot, så äran för dem kan jag inte ta åt mig ;)_
Har äntligen tagit mig upp ur sjuksängen och fått tillbakas lite av insperationen som legat lågt de senaste dagarna. Ritade den här bilden i ett lager, med två penslar och från början bestämda färger. Ingenting otroligt imponerande kanske, men jag blev ovanligt nöjd O_o

Ä-L-S-K-A-R dig! (och dina teckningar…) men mest av allt dig som orkar rita av mig XD
Josefin
verkligen älskar alla bilderna ^^ spesielt med honungs kakan det är ju på pricken likt.
Kanske tycker hon är snyggast på grunda av att hon är min bästa vän
vill se! om du lägger upp en bild i bildteckning av moï kan jag försöka rita av doï

du är såå grym hur kan man rita så bra <33
Jag har just suttit och tittat igenom alla bilder här i tråden och jag har inga ord som kan beskriva hur fantastiskt duktig du är. Du ska var lycklig som har fingarna som du har!
Själv så vill jag måla och teckna.. men varje gång jag sätter mig och försöker så blir det liksom inte ens i närheten utav den bild som jag har i huvudet. Jag har inte det i mig helt enkelt. Och gudars vad avundsjuk jag blir här inne!
Du är grym!
En liten uppdatering… Det i bläck/datorfärglagda är huvudpersonerna i serien jag skickade in till tävlingen. Jag har inga höga förhoppningar om placering, haha. Arabhästen började som en teckning efter foto, men sedan hände saker >__>'
#99 Övning, det är allt det handlar om! #100 Jag blir inte heller nöjd med det jag ritar, och det blir aldrig den bild jag har i huvudet när jag börjar. Men det är inte en anledning till att ge upp, tvärt om. Vill man bli bättre är det bara att kämpa på! Det finns ingen som kan plocka upp en penna och helt plötsligt rita, utan minsta förkunskaper, den enda skillnaden är att vissa lär sig snabbare. Det är väl som med allt annat skulle jag tro. Man kan inte cykla utan att öva på det först ;)

Häst nr #22 var jätte fin! de andra teckningarna med såklart! :)

Så bra alla ritar!
Känner mig nästan som en nybörjare, men alla har sin egen stil.
Här är en bild jag ritat utav Timmycampi från Animen D.Gray-Man!
Det finns säker många liknande bilder ute på nätet. Denna pose är den vanligaste >X3
Den är ritad för hand och sedan färglagd med manga färgpennor. Den är fotad och lite ändrad på via datorn. Fick klippa bort allt kladd runt om 
Fin bild och en bra serie! Men jag föreslår att du lägger upp den i en egen tråd. Det här är nämligen en tråd där jag slänger in allt mitt ,mer eller mindre bra, kladd ^^' Så du lär nog få mer kommentarer om du lägger upp i en egen tråd… eller en tråd där alla lägger in :)
Kan inte moderatorn flytta #107 till någon annan, mer lämplig, tråd?

Har suttit och kollat igenom hela tråden här nu…
Jag tror du har jättestora potential. Din stil är fantastiskt charmig och jag älskar sättet du färglägger på!
Aghh! Betygen ska vara satta på måndag och allt måste var inlämnat och klart till imorgon. Bäst att börja på den där 10 sidors historieuppsatsen kanske… Men först det här! Gammalt kraffs från kladdmappen.
Nu, mer kaffe och plugg!
#110 Tack! :D
#114 Jag älskar steg-för-steg bilder! Det är så roligt att se hur något vuxit fram och det behövs inte någon text, för en bild säger ju mer än tusen ord, eller hur? =)
Jätte härlig bilder ! MVG !