Amandas mixade bilder
Min, Amandas, egen bildtråd! Inte min första direkt, men… Här hittar du i alla fall mest hästar gjorda i gimp, men annat också.
Kommentera jättegärna, men lägg helst inte upp dina egna bilder här, tack 
Asså… den är ju jättefin! Jag förstår att du är nöjd (förutom att huvudet är lite litet som du sa). Ritade du den på ett papper och sen färglägga den på datan? Den var i allafall väldigt fin! 
#3 Fina hästar, men jag tycker att halsen på stoet blev lite konstig… Men den är jättefin! Härliga färger;)
Jo, den blev lite konstig… jag flyttade nämligen runt stoet och ritade henne på okila platser för att halsen skulle nå lagom fram till fölets nos. Och till slut var jag så trött på det, så då fick den bli så där :/ Men tack i alla fall :)
#5 Aha, då förstår jag. ;) Som sagt, jag gillar färgerna<33 ^^ (A)
:P Men tack :)
Lite fel proportioner, annars ganska bra :)
//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa) _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_
jag gillar stoet och spec färgen
#3 den var jätte söt:)
Min blogg: SweGizmo.se
Tack så jättemycket! Förstår att jag valde fina färger :P
#8 Jo, jag vet. Om det finns någonting jag är helt usel på, så är det just det :/
Hade inget för mig, så jag började rita av min modellhästarab. Med bara musen, ingen inscannad bild alltså. Alltid en ursäkt till att den inte blev bra :P Skuggningen blev helt fel av någon anledning, och dessutom slarvade jag lite när jag skulle smeta den.
Inte alls nöjd alltså. Förutom med bakgrunden kanske, men där använde jag penslar som jag smetade ut lite :P Så den kan man egentligen inte säga att jag har gjort.
Men nu har jag ritat något i alla fall. Och övning ger färdighet :P
Som min bästis påpekade är ögat lite stort…
ja lite stort öga och lite lite man? men annars söt:)
Min blogg: SweGizmo.se
Ja, det glömde jag säga. Var så trött på hela bilden och funderade nästan på att låta bli manen. Sen gjorde jag i alla fall, fast det blev inte bra :S
Fast det ska bara vara några slingor, som hamnat fel då ^^ Resten av manen är på andra sidan. Men jo, jag slarvade med manen.