Teckning iFokus

Teckning

Etikettoff-topic
Läst 1753 ggr
Gemela
0

OT - Ett köp på stan!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var på stan i dag eftersom jag fått min första månadspeng på flera månader, (jag har fått en systemkamera för ett tag sen så fick dra lite på månadspengen!) Stack såklart till en affär med ritprylar Glad Köpte lite nya blyertspennor, H, 3B och 6B eftersom jag slarvat bort mina första Oskyldig Fick syn på denna smarta förvaring och var bara tvungen att köpa den! (Se bild) Otroligt smart och billig, nu slipper jag slarva bort alla pennorna! Verkligen att rekommendera!

Papaya
0

Wow så fin! :D vad fick du ge för den? :) Vilken butik hittade du den i?

//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner

Paltn
0

Mycke smartare än ett pennfodral, sånt vanligt där pennorna ligger lösa huller och buller. Drygt att leta i då man vill åt en speciell penna sen plockar upp en annan penna flera ggr om istället.

Tror jag hade nåt liknande det där då jag gick i småskolan fast fyrkantigt och med dinosarier eller nått åt det hållet på =)

// Paltfan

Hopoksia
0

Detta skulle jag behöva! Jag har mina i ett pennställ som jag välter stup i kvarten. Var köpte du detta? Och vad kostade?

Callisto
0

Har fortfarande de flesta av mina pennor i askarna de kom i. Det där fodralet skulle aldrig räcka till mina pennor och penslar men annars verkar det väldigt behändigt

Gemela
0

Jag har köpt den i en affär som heter TB list och Ram i Ängelholm. Den är från Derwent om jag inte misstar mig. Riktigt billig är den också, 139 kr tror jag den kostade :D

Rozzy
0

jag har en liknande för mina penslar somjag fixade i skinn, men denna var så bra till pennorna. man har ju sina favoriter och det är bra när man ska åka någonstans.

raggydoll
0

Jag älskar smarta förvaringsprylar Skrattande

Papaya
0

Någon som sett samma eller liknande i någon webshop? :P Skulle verkligen behöva något sådant. ^^

//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner

Gemela
0

#8 Har kollat runt lite men jag hittar tyvärr ingen. Men fortsätt leta så hittar du nog den :) Du kan ju kolla om du har något affär nära dig med pennor och sånt så kanske du hittar nått?

Rozzy
0

alltså skulle det knipa riktigt kanske vi kan beställa av dig ….annars får du höra av dig till mig jag har grossistkontakterna men driver ingen butik just nu.

Erika-A
0

Smart förvaring av dessa pennor! Glad