Teckning iFokus

Teckning

Etikett: teckna-fantasy
Läst 2080 ggr
Zabbio
0

Öga, bakgrund, ö.. tja.. kritik?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den blev inte som jag tänkt, men ge gärna kritik :)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Papaya
0

Wow, vattnet ser ju helläckert ut! :D

//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner

Livzson
0

Svårt att ge kritik på något som är så pass bra..
Kunde kanske vart någon extra detalj/skuggning på himlen så hade det vart ännu mer levande.

Vad var det du hade tänkt dig från början? :)

// Lisa, medarbetare på Twilight

Zabbio
0

#1 :D Blev väldigt nöjd med vattnet, brukar inte få till vten så bra :)

"2 det var en komplimang! :P

Jag hade tänkt mig något mycket mörkare och så en flygödla med lite sprucken, läderartad hud i förgrunden..

Livzson
0

#3 "Ödlan som syns i förgrunden nu, ska det också vara en flygödla? Får iallafall ett starkt intryck av en varan. :)

// Lisa, medarbetare på Twilight

Zabbio
0

#4 neej, jag kom inte på nåt bra sätt att få in en flygödla så det blev mer en krokodil/vattenödla--7vattendrake eller nåt :)

KallaMigMimmi
0

Finns inget att kritisera:)jätte snygg!

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW

idisen95
0

jätte fint och mysig och mystisk stämmning inte för mörkt inte för ljust

Honungskaka
0

Sjukt härlig!

Josefin

Medarbetare på Glamour I Fokus!

Zabbio
0

Tack, tack, tack! :)

SweGizmo
0

jätte snygg:) skulle vilja se mer av varelsen dock^^

Min blogg: SweGizmo.se

DarkAnge1
0

Den var jätte fin, om du vill ha kritik så tycker jag att himlen inte riktigt passade in, den var lite för "luddig". :P

Zabbio
0

#10, #11 Ja det har ni nog rätt i :) Från början tänkte jag ha mycket mer ''varelse'' i, men fick inte riktigt ihop det..

idisen95
0

ljuset från månen skulle kunna fortsätta men bli tunnare och tunnare lite längre

michellan
0

men den var ju jättebra :) den  har en mystisk stämning och den blev väldigt realistisk. Tycker mest om ögat :P

Markegard
0

Jätte duktigt gjort ! Hur gjorde du den? I datorn ? :)

SusannAlg
0

Tycker inte du ska ändra nåt, den är fin som den är!

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

Eija
0

Oj! Jag bara älskar den……den är perfekt inget att kritisera mot…guud va fin den är……absolut i min smak…

Free-spirit-minded
0

Jättefin och härlig stämning, tycker att djuret är bra gör att man får använda sin fantasi.