WIP - Tauren Druid
Andra gången jag idkar byteshandel med en kompis i USA som liksom jag spelar World of Warcraft - hon skickar TV-spel till mig, jag ritar bilder åt henne och tar alldeles för mycket tid på mig.
Första WIP-scanningen som jag skickade till henne för godkännande. Bilden ska vara hennes WoW-karaktär ridandes en Amani War Bear (dvs. en stor arg björn), och jag placerade dem i ett svagt ögonblick på en hög ben och skallar. (Ser INTE fram emot att tuscha alla de benen!)
Andra WIP-scannen; har detaljerat en del av rustningen. De här utstyrslarna har så förbaskat mycket detaljer att jag villar bort mig bland alla streck om jag detaljerar hela rustningen med blyerts på en gång, så till nästa scanning bör huvudet, den närmsta axeln, och den närmsta handsken vara tuschad.
Och jag borde skissa i den bortre handsken snart.
Snyggt! Syns att du har talang. Spelar själv en druid med amanin, blev lite nyfiken på tråden :)
#3 Tack! Jag har inte själv spelat Horde på en halv evighet, och spelar faktiskt inte alls just nu, men det gör ju inte att jag inte kan teckna.
Fast i ärlighetens namn, varje gång jag gör en sån här bild tänker jag "aldrig mer" och överväger mord på Blizzards rustningsdesigner. Vardan alla dessa detaljer!?