Teckning iFokus

Teckning

Etikettkritik-lätt
Läst 1125 ggr
[hilevij]
0

Lite annorlunda :Kritik

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gjorde den här igår, definitivt annorlunda teknik mot vad jag brukar använda när jag ritar. Nå vad tycker ni? Jag vet att hästarna ser lite si och så ut, i anatomin och särskilt i färgerna, men jag var riktigt trött, och jag tycker inte det gör så mycket heller.

Jag gjorde en skiss på tjejen och hästarna, använda webcameran och öppnade sen bilden i pixlr och utgjorde resten av arbetet där.

Annisangel
0

Denna tyckte jag var mysig…. Gillar när man inte ser konturerna riktigt! Anatomin gör inte så mycket heller om det inte stämmer tycker jag…

Härlig sommarbild! Om jag skulle anmärka på något  skulle det vara att det är vitt bakom tjejens axel och midja där normalt den andra hästens kropp skulle vara… eller buskens gröna färg (om hästen står rakt bakåt förstås..)

…eller du kanske ville att hästen skulle ha en vit fläck där ser jag nu förresten… Skäms

Kram på dig!

Många Goa Kramar

Annisangel

[123diddi]
0

ball!

JossefinD
0

Jättehäftig, tycker bara det är synd att kycklingarna är där!

[123diddi]
0

nej dom e ju söööta :D

JossefinD
0

#4 håller inte med… tycker mer dem stör

[123diddi]
0

okej, smaken e som baken Skrattande

[hilevij]
0

Hehe, tycker också att kycklingarna är lite småstörande, men jag var tvungen att få med dem på något sätt x)

#1 det var mening att vara vit fläck, men det var nog inte så smart att ha en avvikande färg där, det borde nog ha varit hästens grundfärg istället :P

Va kul att ni tyckte om den, för den var jätte rolig att göra :D

Birke
0

Att dom inte är prop… blah blah vet inte hur det stavas…. gör bilden charmig.

SweGizmo
0

ser ut som ett kolage^^ fräck.

Min blogg: SweGizmo.se