WIP - fanart K16/15 maybe?
Om denna teckning ser för opassade ut här så kan jag eller ni som har "kontroll" över sajten ta bort den, var och är lite osäker om den ser för "blodig ut XD
varför jag satt rubriken som K16/15 är för att självaste mangan är det och de lilla blodfläckarna omkring
Jag håller på men en bild som jag själv vill ha upp på väggen. Jag har använt personen ställning som refrerens bild från självaste mangan, och gjort själv bakgrunden(lite simpel,
). Jag skissade först upp den med blyerts och därefter färglagt den med promakers tushpennor.(måste köpa nya.)
Om personen jag har teckant av:
Detta är då Genjyo Sanzo från mangaserien Saiyuki (reload). En präst som svär, dricker, röker och även dödar(haha, inte människor då, utan "demoner" eller youkai)Men är en rätt bra präst iallafall. 
Förbättring:
det jag ännu skall arbeta med den på är de svarta runtomkring honom, fixa till ljuset och kanske censurera lite bort blodfläckar.
övriga kommentarer:
Ja,ja man borde börja med teckna eget snart, men när man har idetorka så är det bra övning att teckna av andra teckningar också. Varför jag valde den här karaktärern är en bra fråga, jag gillar han helt enkelt(nog för att jag gillar resten av grabbarna oxå) nää, nu ska jag inte skriva onödigt, här kommer bilden.
kommentera gärna 
Make Pasta not War, Vee~
Inget fel i att rita av :)
Ser bra ut.
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Snygg! Särskilt färgläggningen =)
Att rita av tycker jag är ett bra steg på vägen för att hitta sin egen stil och lära sig nya saker *nickar*
Du har ju valt ett bra motiv också, fast jag får nog säga att Hakkai står högre i kurs hos mig än Sanzo
*blir lite fan-girlig*
#2 tackar (:
#3tack så mycket :) jupp de tycker ja me, och just när man inte vet va man ska teckna kan man bra rita av andras.
haha, så du läser/ser oxå på saiyuki? :D haha jo han är ju oxå bra, han kommer på andra plats för mig. Men egentligen så gillar ja alla fyra :)
Make Pasta not War, Vee~
#4 Har sett hela första serien och läst lite av mangan. Tyvärr så är mangan inte så prioriterad hos mig för tillfället pga begränsad ekonomi (en del andra mangor jag följer är mer intressanta), men förr eller senare ska jag ta och skaffa fler volymer av den =)