Teckning iFokus

Teckning

Etikettoff-topic
Läst 1063 ggr
Zabbio
0

OT - Köpt kläder online...

Jaha.. nu är det kört.. nu har jag börjat köpa kläder på nätet :O

Jag kommer att ruinera mig själv, har redan lagt till på beställningen 4 ggr.. O__o;

Jag hatar at köpa kläder x) hoppas bara att jag fått rätt storlek nu, fast det var helt ok returnerings regler om det blivit fel.

Men att köpa online var kul :P Plötsligt ser man ju vad de har, man slipper provrum, trängsel m.m. x) och så finns det lite mer att välja på (jag hittar aldrig nåt jag gillar..hart väl för otrendig smak) och bättre priser..

Jajja..:P ska bli kul att bräna lite pengar helt i onödan >_> hoppas bara det passar (om inget annat vet jag ju vilkwn storlek jag ska välja nästa gång)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Hermelina
0

Hehe skojj.. x) Vilka sidor har du köpt ifrån då?

Zabbio
0

Ellos xD

Köpte dessutom skor idag.. men i vanlig butik..

herakai
0

Ellos brukar ju iallafall vara ganska bra/förutsägbara att beställa från, med bra storlekar och så. Har en del kläder därifrån eftersom mor min beställer ett par gånger om året. Hoppas allt blir bra och passar osv!

Tyvärr är ett av mina favorit-Ellos-plagg lite tradigt att tvätta. Fy för grejer som måste gå i handtvätt, och tror inte att det stod något om det i katalogen, heller. Obestämd

Zabbio
0

Jo.. jag fattar bara inte deras måttabeller xD men vi får se, det kommer imorron :)

herakai
0

#4 Haha, tror det enda jag har köpt överhuvudtaget senaste fem åren eller så som inte graderades S/M/L var mina snygga byxor att jobba i. Så måttabeller och sånt har jag nog inte mycket erfarenhet av. (Går annars i militärbyxor, men det passar sig av någon dum anledning inte på kontor…)

De är också de enda kläderna jag har som börjar bli problem att använda för att de inte stannar där de ska vara.

Zabbio
0

Allr passade utom en väst och ett par byxor.. västen skickade jag som byte och byxorna hade helt fel passform så de skickade jag bara tillbaka :)