Häst i MS Paint (kritik)

Snyggt, men känns som att det är något som inte stämmer med det bortre bakbenet riktigt
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
jupp bakbenet gick bara inte att få till :/ några idér?
Jag är ingen expert, men jag kan försöka ge lite tips i alla fall :)
Jag tror att kroppen är lite för lång (alltså från manken till baken). Benen ser lite korta ut också, men det kan vara för att kroppen är lite lång som det ser ut så.
Du kan nog sänka ner bakänden en bit också så att den hamnar i jämnhöjd med manken. Tror att bakbenen kommer att bli lättare att få bra då. För just nu ser det lite ut som hästen travar mot en, men benen är ritade som om man ser den trava förbi en.
Hoppas att du fått ut något av det här svamlet, jag önskar att jag var bättre på att förklara >__<'
Jag är inte helle ren expert! Men vill se om jag kan hjälpa.
Jag håller med #3 men om du vill få det att se ut som om hästen faktiskt travar mot en så kan du kanske testa att minska det bortre bakbenet lite och måla om hoven så att den blir rundare i kanten och att liksom markera vart musklerna går in på låret, om du förstår det är svårt att förklara men om du verkligen inte fattar och vill använda mitt tips så säg till så kan jag lägga in en snabb skiss på tipset. Och även att halsen kan vara något för lång även om den sträcker ut den. Hoppas att du blir nöjd i slut ändan!
Föräven om du kanske inte är helt nöjd nu så tycker jag och säkert många andra att du är grym på att måla!!!Och att du är en bra tecknare!!! 
Mvh Emma Tange