Animeringar
Idag gjorde jag min första egna animering! :D
Det var riktigt kul men endå ganska jobbigt. Efter många sura miner fick jag det äntligen att fungera som jag ville. :)
Bilden är inte så jätte noga målad, saknas lite skuggor och så, men detta var bara en test för att se om jag kunde göra den rörlig. :)
Har ni gjort nån animering? visa den gärna isåfall!
Söt! Påminner om en häst från Spirit
Fin! :D Animeringar e kul :P
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
#2 Tack! Ja, det var riktigt kul det här, blir nog fler inom en snar framtid. ;)
Hm.. jag har ett animeringsprogram… men det verkar inte kunna konvertera bilden till gif eller nåt annat format som ger en bild som faktiskt rör sig.. O_o;
#5 Skumt om det är ett animerings program och så kan det inte konvertera gif fil. :S

Snyggt Camilla!
Du tecknar med andra ord hästar (eller kanske snarare allt?) bättre när du inte är så noga än vad jag gör när jag anstränger mig……:-/
Taskigt;-)
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
#7 Tack! :)
He he. :P
Målar lite allt möjligt men hästar bruker det vel mest bli, men lite marsvin har också kommit upp på dator skärmen. ^^

:-)
Men just det, marsvin……*hmm*
Hur går det med Lovisa?:-P
**SMF 237 Sweet Dream's
#9 ehh ja du, hon finns på datorn nånstans

*Hihi*
Här är originalbilden iaf;-P
**SMF 237 Sweet Dream's
he he bra ^^

Ska sluta sno din tråd till marsvin nu (fast hon skulle kanske passa animerad också?;-p) vi har ju faktiskt ett helt eget forum att hålla till på:-D
**SMF 237 Sweet Dream's
#13 hmm nåt att tänka på. Animera Lovisa. :P
*svårt*
Japp det har vi. ;)

Härlig animering! jag har försökt animera nåt någon gång, det gick åt pepparn ;)
#15 tack. Jasså?, jo kan ju hålla med om att det inte var så lätt.
Animerade Sandra-b marsvin Aztrid igår. ^^ fast inte heller den blev så bra i kanterna och så, då det var klurigt att få ihop det med alla lager och dyl.
Hon är dräktig och hade gått ner lite i vikt så hon fick äta Fortimell.
Tydligen serverade hon sig själv när Sandra fotade. ^^,
#17 ser min eller din konstig ut? hänger inte med där. ;)
Halsen ser lite konstig ut då jag blev tvungen att måla lite själv därimellan eftersom det blev ett mellan rum. Men blev endå ganska nöjd med resultatet eftersom jag är total nybörjare på det här. ;)
Söt kisse, den var lite liten bara. :)

Jag har animerat förut lite så jag vet hur det går till litegrann
#19 visa gärna. ^^

Men det är bara det att jag vet inte hur jag ska visa det. (Jag gjorde det på en spel sida)
hmm ok. men har du inte bilderna sparade som Gif bilder?

Ledsen men jag är inte så insatt på sånt där
ok. :)

sorry
Ingen fara. :)
riktigt snyggt ;)
själv har jag raderat mina animeringar i misstag :( så ja måste göra några nya sen när det nu blir.
Make Pasta not War, Vee~
#27 så söt! :)
Tackar! =D
#31 Söt animering 

#31 Helfräck animering:D Det där kan du ju göra en serie om
Jag animerar ibland bara för att jag har tråkigt:) skulle vilja lära mej flash, men vet ej fan om jag skulle orka.
Min blogg: SweGizmo.se
#34-35 rolig humor du har :P
I vilket program gör man animeringar? Skulle vara kul att lära sig! ^^
Alla har gjort så fina animeringar!
#37 jag gjorde mina i image ready iaf. :)
Men skulle vilja ha Flash.

#37 jag gör mina (smått misslyckade) i PH, man gör rörelserna i olika lager och sparar för webben, då kommer det upp en ruta, och man kryssar för animering, och hur länge varje sekvens ska vara!!

#39 Där fick jag ett svar också, nu får vi se om jag vågar mig på det nu då ;)
/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se
#39 vad är det för program?
#26 haha^^ ja visst är jag knäpp;) ne, men jag gillar sådana typer av animeringar:) det är kul.
#32 Tack ^__^
#33 Om det inte tog en halv dag att göra några få sekunder så skulle jag inte tveka att göra en hel serie. Men jag är lat :P
#34 Stackars räv XD
#37 Gör mina i Photoshop(ritar) + ImageReady(animerar), så vitt jag vet följer det med Photoshop?
Hittade en animering från förra året. Kan ju ta och visa den också.

#41 Adobe PH elements 3.0
Oj! Ni är värkligen duktiga på animation kan ej,! jo med text!;P haha
#46 Den var ju jättesöt! ^^
#47 Tackar så mycket. 
hehe, söt, vilket program är den gjord i?
#46-49 Jättesöta! ^^
Zabbio -Tack! Den är tecknad och färglagd i photoshop, och sedan ihopsatt i flash. :)
#51 Tack. 
Jag gjorde en Avatar till en kompis som var animerad, den blev inte så genomarbetad, men så här ser den ut.
Någon gång ska jag försöka mig på ett mer seriöst projekt.
jättefin

vad fina :) Hur gör man animationer ?jag vill göra och har inte photoshop :/
va fina jag har ps men vet inte om jag sulle orka göra animatoner jag kan göra dom i magiska målarlådan 2 iallafall men man kan inte spara XD
jag har adobe photoshop CS2, där kan man både rita och animera, men jag får inte animeringarna att fungera korrekt. Jag ritar en bild, men hur ritar man nästa bild? Måste man rita på en blank sida eller lägger man till ett lager? hur jag ärn gör är blir alla animeringsrutorna likadana dvs den rör sig inte, några tips?
Coola animeringar ni har gjort, gillare den med katten som jagar flugan/pricken :)
Kanske ska lägga upp en helt ny tråd i stället? Så man inte knycker den här för mycket?
Vad många fina animeringar! :)

tänkte också på sprirt! jätte snyggt :)
#61 wow:D har du gjort den:)? den var as cool. mer avanserad en mina^^
#62 tack så mycket, jag gjorde den bara lite snabbt för att se ifall jag kom ihåg :)
Men det är jätte konstigt för när jag sparar dom och jag har mycket färg blir det jätte konstigt? Färgerna blir lixom inte jämna, om ni fattar vad jag menar ;), så jag skulle gärna vilja ha lite hjälp med det om någon kan? Gör alla mina animationer i Ps, fattar inte den nya flash XD (flash CS3 professional e den enda jag har)