Kritik - My Little Pony
Tjo alla glada!
Nu har jag suttit med en bild i ca 3 dagar och jag är ganska nöjd med resultatet. jag har kollat på en bild från google.. men hade inte tänkt att använda bilden på något speciellt ställe. Så jag tänkte att det skulle nog gå bra :P Ja, som ni kanske ser så är jag väldigt darrig på min hand .. men det kommer jag att bättra. Men japp.. All kritik som jag kan få behövs :D
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Gillar stilen:D den är jätte snygg^^
Min blogg: SweGizmo.se
Tack så mycket ;D
Medarbetare på Djurfoto
Jättefint :) Använder du musen att rita med? För isåfall är det ju omöjligt att inte vara darrhänt… :P
jättefin:D
/Isa
Tack ;D <3
Medarbetare på Djurfoto
Superfräck, dock trodde jag också att du ritade med musen då konturerna ser så darriga ut, hade vart finare med släta men det är förstås svårt att fixa, iaf om du ritar med penna som du nu gjort, för hade du ritat med musen i photoshop så hade det kunnat gå att ordna om du ritat konturerna med Freeform Pen tool som är jättebra som jämnar ut linjerna efter man ritat dem ;)

Var lite för suddig för min smak, men stilen på den gillar jag skarpt :D
Tack :D
Okej, Jag är väldigt darrhänt även utanför datorn ;) jag har ingen aning vaarför men det är bara så ;S
8#
Tack så mycket :D
Medarbetare på Djurfoto
jättefin men lite skakig eller vad man ska säga men jag skulle gilla den i färg :D
Tack :D Joo, jag är jätte darrig när jag målar (;
Medarbetare på Djurfoto

Väldigt fin :) Duktigt dessutom, Hade jag v arit liten hade jag nog gömnt mig under köksbordet och försiktigt tittat på den …. och gått ch gömnt mig igen …
Men idag hade jag nog slängt mig på den :P
( om den fanns som leksak så att säga
)
Väldigt fin
Medarbetare på Science Fiction
haha 
Tack så mycket :D
Medarbetare på Djurfoto
Vad fin! :)