Teckning iFokus

Teckning

Etikett: tävlingar-och-lekar
Läst 3573 ggr
CamillaS
0

Smådjurs tecknar tävlingens vinnare!

Ursäkta att det tagit tid men det har hänt mycket nu på sistonde så jag har inte haft tid att fixa det här. :/
Men nu så..

**På 3:e plats
**

Jag gjorde en Ekorre… Jag är 12 år och inte så bra på att rita men här är mitt bidrag:

Jag tycker denna bild är väldigt fin för att vara gjord av dig som är 12 år! Du har fångat ekorrens utseeénde precis, man ser verkligen att det är en ekorre gillar den fluffiga svansen!^^ Jättefin! :)

Smådjurs tecknar tävling!
Bild gjord av: ZorroR

**2:a plats:

**_jag är också en tecknare och inte en målare.. men gjorde ett försök i alla fall:) tog då shancen att göra en tamråtta^^
_
SweGizmo denna bild är verkligen fin, är absolut mest inponerad av pälsen på råttan, den måste ha tagit evigheter, men du har fått till den jättebra! Den ser go och len ut, man skulle gärna vilja burra in ansiktet i den. Helt klart en värdig 2:a ^^

Bild gjord av: SweGizmo

**Och så 1:a plats **trumvirvel*

**Här kommer en klassisk blyertsteckning på en gerbil då. ^^

_Scannern ljusade upp bilden nåt så oerhört, så jag har bara minskat ljusstyrkan lite i ps.
_
Asså denna teckning är helt underbar! Detaljrik och den känns levande. Du har verkligen lyckats med skuggor och alla detaljerade hårstrån i pälsen och dom snygga ögonen! Gerbilen ser pigg och alert ut som om den skulle kunna skutta ur bilden när som helst. Mycket bra jobbat!

Kommer skicka ett pm till dig med lite olika frågor för medlem i närbild. :)

Bild gjord av: JeZZifelt

nadnadiine
0

grattisgrattis :D:D

ZorroR
0

Jippi! 3:a är inte så dåligt :)

SweGizmo
0

grattis:D hehe^^

Min blogg: SweGizmo.se

emmf
0

grattis alla tre!

JeZZifelt
0

Ååh wiiie! :D Vad kul, tack så himla mycket! ^^

Vill bara säga att jag tyckte alla bidrag var jättefina!

Sehvrin
0

Grattis till er alla!

CamillaS: Jag tycker det är lite synd att inte användarnamnen står vid bilderna, för om man är lat som jag så orkar man inte gå till tävlingstråden och kolla på vem som gjort vilket bidrag och då vet man ju inte vem man ska gratta. Tycker det var kul att du startade en tävling, skulle gärna varit med om jag hade tagit mig tid att sitta och rita.

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Nordqvist
0

Grattis!! ^^

Cuyi
0

Snygga bilder alltså :D! Grattis :)

Lazzie
0

Grattis, grattis allihopa :D

CamillaS
0

#6 Självklart kan jag fixa det. ^^

[pankakan]
0

Vinnarbilden ser ju nästan ut som ett svartvitt foto superbra

Joline
0

Helt otroligt bra! Vad ni kan!

Jossangizmo
0

Grattis alla! <:o)

Sara, gud vad bra plats. 3:a plats. Jätte bra!Skrattande

idisen95
0

grattis

Glorious
0

Grattis :) JeZZifelt som vann med den bilden asså :o shit va fin den va :o ser otroligt verklig ut, trodde först det vart ett foto när jag inte läste ;)

[Linsenhejhej]
0

Grattis alla tre! Skrattande

Birke
0

#0 Du gjorde ett bra val när du valde vinnaren:D Jättefina bilder.