Teckning iFokus

Teckning

Etikettkritik-lätt
Läst 6069 ggr
SandraEngberg
0

En gammal teckning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Denna teckning (föreställande det hus jag bor i) gjorde jag när jag gick på högstadiet, haha, jag hittade precis igen den på datorn och tänkte att jag skulle dela med mig till er.  

Vad har ni för gamla teckningar/målningar som skräpar någonstans i datorn eller i byrålådan? Visa!

/Sandra

Birke
0

Måste säga att din teckning är sååå vacker :P

-Cissi-
0

OMG va finSkrattande

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Lazzie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Oj! Riktigt snygg.

Hum… mycket gammalt skräp har jag. Men här är i alla fall det äldsta jag lyckades hitta bland mina mappar på den här datorn. Gjord 16 oktober 2006, vilket betyder att jag var 16år.

Glorious
0

Helt helt helt fantastisk :o Blir kär hahah :) vilka detaljer, och vilket jobb, helt supersnyggt :D

SandraEngberg
0

Tack så mycket för era fina svar!

#3 - Vilken härlig bild! Riktigt läcker idé!

lillaisa
0

wow, grymt fin!:)

/Isa

raggydoll
0

Jag är alltid imponerad av dem som kan rita hus och räta vinklar. Jag har aldrig vågat ge mig på sådana saker. Det verkar så jobbigt att behöva kontrollmäta hela tiden. Men du kanske är en naturbegåvning med gott ögonmått :)

SandraEngberg
0

#7 - Roligt att du gillar bilden! Jo, på högstadiet så lärde vi oss något som heter "två-punkts perspektiv" vilket gör att vinklarna blir (ungefär) som de ska. Men det var väl inte helt lätt innan man kom på hur man skulle tänka, speciellt när jag ville göra en altan också. Men eftersom det inte alltid funkar med detta perspektiv-tänkande så fick man ju improvisera ganska så mycket. Och på den vägen var det!

Cornish-rex
0

Oj, oj Förvånad! Otroligt vacker!!

SandraEngberg
0

#9 - Tack så mycket! :D

Evelyn
0

Åhå Sandra, du väcker gamla minnen till liv! Skrattande

Kan inte hitta igen huset som jag gjorde, hittade dock lite annat smått och gott ;D

Denna började jag på under högstadiet. Den har legat sedan dess och jag vågar inte fortsätta med den nu! :P

Denna målade jag i ettan på gymnasiet. Var nog första gången jag målade med akvarell :P

Detta är ett porträtt av en gammal pojkvän som jag också gjorde i ettan av gymnasiet :P

Påbörjad bild av en annan gammal pojkvän! Gjord under tvåan på gymnasiet, vill jag minnas.

Här är början av chad Michael Murray, också gjord under gymnasietiden (minns inte exakt när). Denna ska jag nog gör klar någon dag! :)

Och sist ut är en bild som jag och Sandra (trådskaparen) målat tillsammans! :D Har för mig att det var under högstadietiden? Hon har iaf målt tvillingen till vänster och jag den till höger ;)

SandraEngberg
0

#11 -  Hahahah! Lovley! Älskar den vi gjorde tillsammans! Vi skulle ju seriöst prova att göra en till sådan :D

Mimmie94
0

Jisses, snyggt! #11 nice ;D

Schnigel
0

Evelyn, på den näst sista bilden vad är det för verktyg eller vad man ska kalla det för som du använder? :O

Evelyn
0

#12 Ja, vi måste absolut göra ett nytt försök! :D Får klura på något bra motiv..

#13 Tackar! :)

#14 Du menar porträttet av Chad? Har använt blyerts och testade också stompf igen, efter att i flera år tecknat utan ;)

Schnigel
0

soow vill lära mig hur man får det att se ut så :D ser verkligen verkligt ut! :D

Mimmie94
0

#15 stompf? :)

[GunillaR]
0

Snyggt!

Du har aldrig funderat på att bli arkitekt ?Flört

Evelyn
0

#16 Övning! Glad

#17 Stompf Glad

Mimmie94
0

#aha! Det är så dom heter! :D

CaptainBunchie
0

#0 - Wow! Väldigt fin! Helt fantastisk för att vara gjort i blyerts (?) !

//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa)        _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_

SweGizmo
0

snygga bilder:D wow.

Min blogg: SweGizmo.se

SandraEngberg
0

#21 - Tack så mycket! Japp, det är blyerts!

Dressan
0

Riktigt snygg ;) skulle också vilja rita så fint :)

Mvh Caroline

Medarbetare på Svåra Tider

CaptainBunchie
0

#23 - Häftigt!!

//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa)        _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_

[Popcorni]
0

Vad snygga alla bilder är! :)

[Wriiist]
0

#11 sjukt snygg bild på marilyn manson! hur har du pallat måla mössan!? vilken teknik har du använt?

Evelyn
0

#27 Tack! Har målat med färgpennor Glad Hade 4 olika nyanser vill jag minnas: ljusgrön, mörkgrön, brun och svart. Ritade korta korta streck och mixade dessa färger lite olika för att få fram skuggor och så :)

Här har du en större bild. Lite dålig kalitet dock, men du ser hur jag har arbetat med mössan!

[Wriiist]
0

asså den e sjukt bra!

Rozzy
0

ni är så duktiga, tycker inte det behöver målas klart , de är så spännande som det är…man ser tanken och det blir mer måleriskt.